تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادات برق اهواز

  • کد خبر : 5947
  • 16 آذر 1400 - 10:04
تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادات برق اهواز
امید جنوب - سرپرست برق اهواز گفت: نظام پیشنهادات و مشارکت عمومی کارکنان در ارائه نظرات و راهکارها عامل مهم بهبود، ارتقاء و تحول در سازمانها می شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز سرپرست این شرکت در آئین نکوداشت برگزیدگان نظام پیشنهادات با اشاره به اهمیت نقش کارکنان درکمک به بهبود اهداف سازمانها گفت: یکی از مباحث مهم و مورد توجه مدیران تلاش برای افزایش مشارکت کارکنان در ارائه نظرات و پیشنهادات و افزایش حساسیت آنها در بهبود شرایط کار و رشد و تحقق اهداف آن مجموعه هاست.

مهرداد فارسی مدان افزود: اولین دستاورد توجه به نظرات کارکنان درقالب نظام پیشنهادات، تقویت روحیه کار جمعی و تقویت روحیه تعلق سازمانی است که منجر به نزدیکتر شدن مدیران و کارکنان و افزایش رضایت شغلی می شود.

وی خاطر نشان کرد: نظام پیشنهادات و اعمال نظرات کارکنان در اداره سازمانها امروزه شیوه شناخته شده ای در مدیریتهای موفق است و عامل نشاط، تحرک و افزایش بهره وری و طرح مساله و ارائه پاسخ و حرکت در مسیر تحقق اهداف سازمان می شود.

در ادامه این مراسم مدیرتحول اداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: نظام پیشنهادات از سال ۸۸در با هدف افزایش مشارکت کارکنان و استفاده از خرد جمعی در این شرکت راه اندازی و طی این سالها به تدریج مراحل تکامل و ارتقای خود را طی کرده است.

اسماء نامداری خاطرنشان کرد: پیش از این شیوه جلب نظرات کارکنان به شکل سنتی و جنبه عمومی داشته است اما در حال حاضر تلاش داریم با تقویت شیوه کایزنی و استفاده از نظرات و ایده های کارکنان در حوزه کاری خودشان بعد تخصصی را ارتقا دهیم.

در پایان مراسم به تعدادی از برگزیدگان و ارائه دهندگان نظام پیشنهادات از حوزه ستادی و مناطق مختلف تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.