تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای خوزستان و سازمان نظام مهندسی امضا شد

  • کد خبر : 8760
  • 03 اسفند 1400 - 11:52
تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای خوزستان و سازمان نظام مهندسی امضا شد
امید جنوب - تفاهم نامه توسعه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز سه شنبه منعقد شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان این تفاهم نامه در راستای گسترش روزافزون سامانه های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش های مهارت محور و فنی و حرفه ای در حوزه صنعت ساختمان امضا شد.
این تفاهم‌نامه به امضای عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و کوروش خواجوی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و در راستای فراهم کردن زمینه های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت ساختمان با برنامه ‏ریزی و اجرای دوره‌های آموزش عملی و بهره ‏برداری از ظرفیت ‏ها و توانمندی‏ ها به امضای دو طرف رسید.
همکاری متقابل طرفین در نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری استانداردهای مهارتی، برگزاری دوره‏‌های آموزشی مهارتی موردنظر و صدور گواهی‌نامه‏‌های مربوط به پشتیبانی از طرح‌ها و ایده‌های نوآور با رویکرد اشتغال و فراهم کردن زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مرکز تحقیقات جهت ارتقای سطح توانمندی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‏‌های تخصصی و علمی درخصوص صنعت ساختمان و اجرای دوره‏‌های آموزشی ورود به حرفه، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مشارکتی براساس نیازسنجی آموزشی و توافق مشترک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه می باشد.
از دیگر تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم‌نامه می توان به همکاری برای تشکیل کمیته برنامه ریزی و نظارت بر روند اجرای آموزش‌های مشترک، تهیه و تدوین استانداردهای جدید و مورد تقاضا جهت تایید و تصویب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور فراهم کردن زمینه آموزش آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.