تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
3
رئیس شورای شهر اهواز :

تعیین تعرفه کشتار دام در دستور کار شورای ششم

  • کد خبر : 10932
  • 29 اردیبهشت 1401 - 13:58
تعیین تعرفه کشتار دام در دستور کار شورای ششم
امید جنوب - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: جلسه بررسی تعیین تعرفه کشتار دام به جلسه هفته آینده موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیاوش محمودی اظهار کرد: مشکلاتی بین بهره بردار کشتارگاه صنعتی دام شهرداری و قصاب‌ها در اهواز ایجاد شده و چند روزی کشتار دام در این کشتارگاه انجام نشده بود، لذا ذبح دام در مکان دیگری یا در شهرهای اطراف انجام می‌شد، بر این اساس بررسی این وضعیت در دستور کار شورای اسلامی شهر وفرماندار محترم اهواز قرار گرفت تا چالش‌های موجود در این زمینه رفع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این اختلاف ممکن بود مشکلاتی برای تأمین گوشت شهر ایجاد کند، فرماندار محترم اهواز برای رفع این مسئله جلسات متعددی با حضور نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر و قصاب‌ها برگزار کرد و پیگیری لازم جهت حل و فصل مشکلات انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پس از برگزاری چندین جلسه در نهایت به توافقاتی فی مابین طی صورت جلسه انجام و به شورای اسلامی شهر اهواز ارسال شد، پس از آن موضوع تعیین تعرفه کشتار دام سبک و سنگین بر اساس قرارداد منعقد شده در دستور کار شورای ششم قرار گرفت و جلسه بررسی تعیین تعرفه کشتار دام به نتیجه و جمع‌بندی نهایی نرسید، لذا در جلسات آینده این موضوع دوباره بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث تعیین تعرفه کشتار دام بررسی شد و در این راستا موضوع دیگری دستور کار قرار نگرفته تاکید کرد: مقرر شد هر ساله تعرفه کشتار دام توسط شورای اسلامی شهر تصویب و ابلاغ شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.