تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

تعمیم ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده های آنان موجب کارآمدی بیشتر می شود

  • کد خبر : 6668
  • 30 آذر 1400 - 10:55
تعمیم ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده های آنان موجب کارآمدی بیشتر می شود
امید جنوب- مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: تعمیم ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده های آنان به ویژه در موقعیت های عملیاتی و اقماری موجب سلامت و نشاط مجموعه و در نتیجه کارآمدی بیشتر شرکت می شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست هیئت مدیره شرکت که به بررسی کتابچه بودجه فصل ورزشی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ امور ورزش و باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت اختصاص داشت، با تبریک موفقیت های اخیر تیم ها و ورزشکاران شرکت در رقابت های جهانی و کشوری در سال جاری، افزود: با مهار همه گیری کرونا و رعایت الزامات و شیوه نامه های بهداشتی، مراکز و فضای های ورزشی شرکت که در مدت تعطیلی ناشی از بیماری کووید – ۱۹ نسبت به بازسازی و تعمیرات آنها مبادرت گردید ، بتدریج بازگشایی و زمینه حضور کارکنان و خانواده ها فراهم می گردد.

وی استفاده از ظرفیت های استان خوزستان و ورزشکاران بومی با اولویت کارکنان علاقه مند به ورزش و فرزندان آنان را در ترکیب تیم ها با تنوع رشته های ورزشی یادآور شد و گفت: همسو با فراگیر شدن ورزش همگانی می بایست در خصوص حضور فعال در مسابقات قهرمانی نیز در رشته هایی که نتایج خوبی داشته ایم ، برنامه ریزی و فرصت خمناسب برای آماده سازی ورزشکاران و تیم ها ایجاد شود تا شاهد موفقیت بیش از پیش ورزشکاران در رقابت های قهرمانی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

در این نشست سید سالار محمد نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری گزارشی از فعالیت های باشگاه در سال جاری ارایه کرد و گفت: با وجود تفاوت میان باشگاه ملی حفاری با باشگاه های صاحب نام از نظر بودجه ، امسال شاهد درخشش ورزشکاران این باشگاه در چند رشته ورزشی در سطح کشور و جهان بودیم.

وی افزود: در زمان حاضر باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در ورزش همگانی در بخش بانوان ۱۱ رشته و آقایان ۱۴ رشته فعالیت دارد.

محمد نیا به حضور ۱۰ تیم باشگاه در لیگ برتر و دسته یک باشگاه های کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهتمام ویژه و حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت و آماده سازی اماکن ورزشی ملی حفاری در سطح کلان شهر اهواز تلاش می شود تا با تامین نیازها ، زمینه مشارکت فعال تیم ها در مسابقات لیگ باشگاه ها مهیا و شاهد موفقیت های ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت باشیم .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.