تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
در نشست هم اندیشی هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد اکسین با معاونان و مدیران شرکت مطرح شد:

تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است

  • کد خبر : 12731
  • 04 مرداد 1401 - 9:31
تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است
امید جنوب - در کنار هم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مدیر عامل محترم آقای صادقیان همه باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال ها و دهه های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل های بعد از خود بدهیم و مسئولیتی که امروز به گردن ماست روزی به پایان خواهد رسید و این میراث باید به نسل آینده برسد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت، فولاد اکسین شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ جلسه هم اندیشی ارکان تصمیم ساز و اجرایی شرکت اعم از اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان، و مدیران برگزار شد، در این نشست رئیس هیئت مدیره جناب آقای محمدی، مدیرعامل شرکت آقای صادقیان، اعضای هیئت مدیره آقایان نمازی زاده، جنتی، و ایزدیان حضور داشتند و به ارائه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این نشست محمدی رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر صادقیان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره و آقای دکتر نمازی عضو هیئت مدیره، توضیحاتی پیرامون همگرایی و هم سویی در فولاد اکسین جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده داد و افزود: علیرغم همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در سه ماه گذشته کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و تمام سعی خود را در راه رسیدن به اهداف سهامداران محترم و خدمت به مردم به کار گرفتند.

مهندس محمدی ادامه داد: در کنار هم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مدیر عامل محترم آقای صادقیان همه باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال ها و دهه های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل های بعد از خود بدهیم و مسئولیتی که امروز به گردن ماست روزی به پایان خواهد رسید و این میراث باید به نسل آینده برسد.

در ادامه دکتر نمازی زاده عضو هیئت مدیره اشاره کرد: مدیریت و کار مدیریتی یک کار جمعی و با استفاده از خرد گروهی ست، از این رو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در سطح کلان می توانند در راس همکاری همه کارکنان به عنوان ناظر نقش ایفا کنند.

دکتر نمازی زاده گفت: فهم مشترک مدیریتی ارکان سازمان باعث می شود تصمیمات خروجی خوبی داشته باشد و این روال می تواند جایگاه شرکت را بیش از پیش ترقی دهد.

سپس آقای دکتر جنتی عضو هیئت مدیره اکسین ضمن خوش آمد گویی تصریح کرد: در مدت اخیر نه تنها رشد و بالندگی شرکت متوقف نشد بلکه نسبت به قبل بهتر شد.

وی افزود: هیئت مدیره پشتیبان مدیرعامل خواهد بود زیرا این پشتیبانی و حمایت در نهایت به نفع سازمان است و منافع شرکت را تامین می‌کند به همین جهت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

مهندس ایزدیان نائب رییس هیأت مدیره در خلال این نشست افزود: فولاد اکسین از دو جهت در کشور خاص است، یکی تکنولوژی منحصر به فرد و دیگری نیروی جوان و پر انرژی و خلاق این شرکت فولادی است که باعث شد اکسین هر سال رکورد سال قبل را جابجا کند.

وی اشاره کرد: خوشحالیم که اکسین از لحاظ سودآوری و هم از لحاظ تولید شرایط خوبی دارد، همچنین اورهالی که در دوره اخیر انجام شد خط تولید و میزان بهره‌وری شرکت را برای سالهای بعد تضمین نموده است.

در پایان این نشست صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین طی سخنانی در جمع مدیران و معاونان و هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: این مسئله بسیار حائز اهمیت است که همه خود را متعلق به خانواده فولاد اکسین می دانیم و قطعاً انرژی مثبتی که از این طرز فکر یکایک همکاران استخراج می‌شود، باعث شده تا امروز اکسین با سلامت مسیر پر مخاطره را طی نموده و جایگاه چنین جایگاهی در صنعت فولاد کشور داشته باشد.

دکتر صادقیان ادامه داد: قطعاً این روحیه باعث شد تا فولاد اکسین امروز در مسیر تعالی قرار گیرد که باعث افتخار است هر چند جای بهتر شدن و اوج گیری بیشتر با استفاده از ظرفیت های که هست، وجود دارد.

وی تصریح کرد: از هیئت مدیره محترم تشکر ویژه می کنم که در مدت اخیر در نبود مدیر عامل مسئولیت آنها دو چندان شد و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. امیدواریم که بتوانیم با همفکری، همکاری و هم افزایی روز به روز شرایط را بهتر بکنیم و اکسین را به یکی از شرکت های متعالی صنعت تبدیل کنیم.

وی در پایان به تعلق خاطر و تعصب تک تک همکاران به خانواده فولاد اکسین به عنوان استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت اشاره کرد.

گفتنی است در پایان هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد اکسین از خط تولید بازدید و کم و کیف آن در خصوص برنامه‌های آینده آنالیز نمودند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.