تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

تعداد ۵۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار شهر اندیکا توزیع شد

  • کد خبر : 7484
  • 18 دی 1400 - 22:03
تعداد ۵۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار شهر اندیکا توزیع شد
امید جنوب _ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت ، 500 بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار شهر اندیکا اهداء کرد .



به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مرحله که دومین مرحله ی توزیع بسته های نوشت افزار توسط این شرکت در سال تحصیلی جاری می باشد ۵۰۰ بسته نوشت افزار شامل کیف – دفتر خط دار و نقاشی – بسته مداد رنگی – خط کش – تراش – مداد سیاه و مداد قرمز – خودکار و جا مدادی طی مراسمی به دانش آموزان کم برخوردار شهرستان اندیکا اهدا شد .
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در نخستین مرحله از توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخودار حوزه ی عملیاتی این شرکت ، تعداد ۵۰۰ بسته نوشت افزار را به دانش آموزان شهرستان لالی اهداء کرد .
لازم به توضیح است که پیش از این و طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۱۳۲۵۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره های کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، بهزیستی و آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان – لالی – هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع نموده است .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.