تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

تشکیل جلسه رسیدگی به وضعیت باغ فردوس در استانداری خوزستان

  • کد خبر : 11152
  • 03 خرداد 1401 - 23:31
تشکیل جلسه رسیدگی به وضعیت باغ فردوس در استانداری خوزستان
امید جنوب - رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از تشکیل جلسه با موضوع رسیدگی به وضعیت آرامستان باغ فردوس با حضور مدیر کل امور شهری، شهردار اهواز و نمایندگان دیگر ارگان های مرتبط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، میثم ایل اسکندری، رئیس آن سازمان با اعلام خبر فوق گفت: روز گذشته این جلسه در محل معاونت فنی و عمرانی استانداری تشکیل و در خصوص رسیدگی به وضعیت آرامستان باغ فردوس در راستای حل مشکلات آن بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به صحبت های امینی، شهردار اهواز در مورد ضرورت رسیدگی به وضعیت باغ فردوس با توجه به محدودیت در تدفین اموات در دیگر آرامستان ها، اظهار داشت: یکی از راه های استقبال مردم نسبت به تدفین در آرامستان باغ فردوس، حل شدن وضعیت جاده دسترسی و پس از آن انجام کارهای فرهنگی در این زمینه است.

در ادامه جلسه ایل اسکندری رئیس سازمان با ارائه گزارش کوتاهی از تاریخچه باغ فردوس، در خصوص وضعیت کنونی آن آرامستان توضیحاتی داده و افزود: با توجه به محدودیت تدفین در آرامستان های بهشت آباد و شهدای انقلاب اسلامی ضروری است نسبت به حل مشکلات موجود آرامستان باغ فردوس، هرچه زودتر اقدام گردد.

وی با بیان این که سازمان در حال حاضر نسبت به حل دیگر مشکلات و مسائل موجود در آن آرامستان فعال بوده و اقداماتی را انجام داده است، خاطر نشان ساخت: از آن جایی که آرامستان خارج از محدوده ی شهری است، شهرداری اهواز امکان رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده دسترسی به طول تقریبی ۴ کیلومتر را ندارد.

این مقام مسئول وضعیت کنونی جاده دسترسی را که همزمان مورد استفاده چندین ارگان دیگر است، دور از شان شهروندان و خانواده های متوفیان دانست و عنوان داشت: اصلی ترین مشکلات مربوط به جاده دسترسی، تهیه ی روکش آسفالت، تامین روشنایی در طول مسیر، اصلاح هندسی پل روگذر موجود و تامین گاردریل، تامین آب شرب و خام جهت آبیاری فضای سبز و تغسیل اموات است.

بر پایه این گزارش مهراب فلسفی زاده، مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان نیز عنوان داشت: تا جلسه ی آینده که در فرمانداری اهواز تشکیل می شود، شهرداری و سازمان آرامستان ها نسبت به ارائه آمار با موضوع وسایل مورد نیاز جهت آماده سازی جاده دسترسی اقدام نموده و گزارشی در این زمینه آماده نمایند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.