تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
4

تزریق روزانه چهار هزار دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

  • کد خبر : 6822
  • 04 دی 1400 - 12:00
تزریق روزانه چهار هزار دُز واکسن کرونا در غرب اهواز
امید جنوب- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از تزریق روزانه چهار هزار دُز واکسن کرونا در حوزه غرب اهواز خبر داد و گفت: واکسیناسیون نوبت سوم کرونا برای کلیه افراد بالای ۱۸ سال در این منطقه اهواز از یکم دی ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر مهران احمدی بلوطکی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تایید استقبال خوب اهالی منطقه غرب اهواز از نوبت سوم واکسیناسیون افزود: هم اکنون چهار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در ۲ نوبت صبح و عصر، یک پایگاه در سه نوبت صبح، عصر و شب و تمام مراکز بهداشتی در حال ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا هستند.

دبیر شورای سلامت اهواز رسیدن به ایمنی جمعی مناسب را منوط به انجام ۲ نوبت واکسیناسیون دانست و گفت: آمار کنونی مبتلایان کرونا نشان از موفق بودن واکسیناسیون در کاهش چشمگیر این بیماری دارد.

وی افزود: کاهش تعداد مراجعان مراکز نمونه گیری کرونا به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در روز، در حوزه غرب اهواز نشان از موفق بودن واکسیناسیون کرونا دارد.

احمدی با اشاره به اینکه تمام واکسن های مورد نیاز در حوزه غرب اهواز به وفور وجود دارد، از مردم خواست برای تکمیل واکسیناسیون خود به نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حوزه غرب اهواز شامل سالن هلال واقع در جنب سینما هلال ساعت کاری هشت تا ۲۰ ،سالن بانک صادرات واقع در کوی مجاهد ساعت کاری هشت تا ۲۰ ، مجموعه ورزشی غدیر در جاده خرمشهر ساعت کاری هشت تا ۱۳ ، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) در لشکر آباد ساعت کاری هشت تا ۱۴ و سالن نمایشگاه بین المللی اهواز با ساعت کاری هشت صبح تا ساعت ۲۴ می باشد.

به گفته  رییس مرکز بهداشت خوزستان تاکنون پنج میلیون و ۷۸۰ هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.