تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز مطرح کرد:

تخفیف ۵۰ درصدی معاینه فنی خودروها به مناسبت روز هوای پاک

  • کد خبر : 7917
  • 29 دی 1400 - 10:08
تخفیف ۵۰ درصدی معاینه فنی خودروها به مناسبت روز هوای پاک
امید جنوب - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: با هماهنگی انجام شده با مراکز معاینه فنی خودروها به مناسبت روز هوای پاک معاینه فنی خودروها به صورت نیم بها انجام می‌شود.

امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب ، در خصوص اهمیت روز هوای پاک، اظهار کرد: آلودگی هوا با افزایش جمعیت صنعتی شدن و پیشرفت اقتصادی تعداد وسایل نقلیه و شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی هر منطقه رابطه مستقیم دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه تندرستی کنترل آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرها است بیشترین فعالیت‌ها باید در زمینه کنترل حاصله از فعالیت‌های انسان مثل آلودگی حاصل از سوخت ماشین‌ها، کارخانجات و منابع گرمازای خانگی متمرکز شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تصریح کرد: به مناسبت روز هوای پاک و به منظور ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای سالم، با مراکز معاینه فنی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا در روز هوای پاک چهارشنبه ۲۹ دیماه معاینه فنی خودروها به صورت نیم بها انجام شود.

وی گفت: منابع موجود که آب و هوا نیز جزئی از این منابع هستند، میراثی هستند که ما باید به آیندگان انتقال دهیم پس همه ما مسئول حفظ و سالم نگه داشتن آن هستم تا سلامت و جان فرزندانمان در آینده به خطر نیافتد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.