تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6

تحول کلانشهر اهواز در آینده ای نزدیک/ شهردار اهواز مورد تأیید شورا است

  • کد خبر : 8985
  • 10 اسفند 1400 - 11:55
تحول کلانشهر اهواز در آینده ای نزدیک/ شهردار اهواز مورد تأیید شورا است
امید جنوب،رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز مورد تایید شورا است و باور داریم که مدیریت فعلی شهری تحول ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، سیاوش محمودی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: اعضای شورای ششم در جلسه قبل با موضوع بررسی وضعیت آسفالت معابر از اقدامات انجام شده، رضایت کافی نداشته‌اند و به همین دلیل فرصت یک هفته‌ای برای برنامه‌ریزی و اقدامات لازم داده شد که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر به نمایندگی از مردم باید بدانند که چه فعالیت‌هایی در زمینه آسفالت انجام شده است یا باید انجام شود، تا بتوانند بر روند اجرای آنها نظارت داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: از امروز طرح خانه تکانی شهر آغاز شد که امیدواریم این امر آغاز نهضت حرکت به سمت زیباسازی شهر باشد.

وی با بیان اینکه در خصوص کنترل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اقدامات خوبی در حال انجام است که از مجریان این امر قدردانی می‌شود، تاکید کرد: همانگونه که از ایرادات و کاستی‌ها گلایه می‌کنیم، وظیفه داریم قدردان اقدامات قابل توجه و پسندیده نیز باشیم،

محمودی ادامه داد: در حوزه دفع آب‌های سطحی، مدیریت شهری اهواز بسیار مناسب عمل کرده است و شاهد رضایت نسبی شهروندان هستیم و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکلی به‌نام فاضلاب گریبان‌گیر استان خوزستان شده است و مختص شهر اهواز نیست، تصریح کرد: عمده مشکلات ایجاد شده در خصوص آسفالت به علت حفاری‌هایی است که شرکت آبفا برای رفع مشکل آب‌های سطحی و دفع فاضلاب انجام داده است و ایرادی بر این حفاری‌ها نیست؛ قطعاً این مشکلات کمتر از آب‌گرفتگی‌ها و ورود آب به منازل شهروندان است، آنچه که اهمیت دارد این است که با آسفالت محل حفاری‌ها، کام مردم شیرین و مشکلات رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز مورد تأیید اعضای شورای شهر است و باور داریم که با مدیریت فعلی شهر اهواز، قطعاً تحول در شهر اتفاق خواهد افتاد، مجموعه فعلی شهرداری اهل کار، برنامه و در مسیر توسعه پیش می‌رود؛ اعضای شورا قطعاً در کنار مدیریت شهری خواهد بود و اهواز آینده روشنی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.