تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

تجلیل هیات فوتبال خوزستان از گلر تاریخ‌ساز تیم‌ملی بانوان

  • کد خبر : 3790
  • 13 مهر 1400 - 13:00
تجلیل هیات فوتبال خوزستان از گلر تاریخ‌ساز تیم‌ملی بانوان
امید جنوب - هیات فوتبال خوزستان طی مراسمی از زهره کودایی گلر تاریخ‌ساز فوتبال بانوان، تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مراسم قدردانی از زهره کودایی دروازه بان تیم‌ملی فوتبال بانوان روز گذشته (دوشنبه) با حضور علی قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان، مینا بارانی سرپرست نایب رئیسی بانوان هیات و سایر مسئولان در اهواز برگزار شد.

 این مراسم برای قدردانی از دروازه بان خوزستانی تیم‌ملی بود که با درخشش و مهار دو پنالتی مقابل تیم‌ملی اردن در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نقش بسزایی در رقم زدن یک اتفاق تاریخی برای فوتبال بانوان ایران و صعود این تیم به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا داشت. در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کودایی تقدیر شد.

در ابتدای مراسم قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران از درخشش زهره کودایی سنگربان موفق تیم به نیکی یاد کرد و گفت: به نیابت از مردم میهن عزیزمان به ویژه خوزستانی های فوتبال دوست از شما و دیگر اعضای تیم ملی که با این صعود موجب خرسندی و خوشحالی ما شده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

زهره کودایی نیز در حاشیه این مراسم، عنوان کرد: موفقیت توام با همدلی کادر فنی و بازیکنان که منجر به اولین صعود تیم‌ملی ما به رقابت های جام ملت های آسیا شد، نشان داد با اعتماد و حمایت از زنان ورزشکار میهن عزیزمان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی رسید؛ حمایت های مسئولان ورزشی و دلگرمی های هموطنان ما از تیم باعث شد، تیم آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت های بین المللی به دست آورد. اعضای تیم ما از ظرفیت بالایی برخوردارند و دارای استعدادهای تکنیکی نابی هستند که نیازمند اتحاد، انسجام و مدیریت صحیح است.

کودایی ادامه داد: تیم‌ملی فوتبال زنان توانست در سایه همدلی و اتحاد، تیم بنگلادش و اردن را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شکست دهد و به دور بعد این رقابت‌ها صعود کند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از تیم ما حمایت های بیشتری کنند. 

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد که زیرساخت‌ها و زمینه های رشد زنان فوتبالیست در استان خوزستان فراهم شود تا دیگر شاهد مهاجرت آن‌ها به تیم های باشگاهی دیگر استان‌ها نباشیم و اگر بستر لازم برای دختران این استان بیش از پیش فراهم شود، می توانیم شاهد درخشش و افتخارآفرینی آن‌ها در رقابت های کشوری و بین المللی برای خوزستان عزیزمان باشیم.

کودایی در پایان نیز از مجموعه پرتلاش و دلسوز هیات، بانیان و دست اندرکاران این مراسم به ویژه روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان برای برگزاری این مراسم، تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.