تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

تبدیل بیش از ۵۰کیلومترشبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اهواز

  • کد خبر : 5913
  • 15 آذر 1400 - 10:06
تبدیل بیش از ۵۰کیلومترشبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اهواز
امید جنوب - سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه برق، بیش از ۵۰ هزار متر شبکه سیم مسی در شمال شرق اهواز به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سرپرست شرکت اظهار داشت: در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی به ازای هرمشترک درسال، مقدار۵۰ هزار و ۷۶مترکابل خودنگهدار از تیرماه تا پایان آبانماه سال جاری در شمال شرق اهواز نصب شده است.

مهردادفارسی مدان با اشاره به مزایای بکارگیری کابلهای خودنگهدار در شبکه برق افزود: استفاده از این نوع کابلها باعث افزایش تاب آوری،کاهش استفاده غیرمجاز از برق، بهینه سازی شبکه فشارضعیف،کاهش حوادث،کاهش هزینه شاخه زنی، کم شدن خطرآتش سوزی در مناطق پردرخت و کمک به زیبائی مبلمان شهری می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تبدیل سیم به کابل در مناطق تحت پوشش منطقه پنج واقع در شمال شرق اهواز در حال حاضر به۸۰درصدرسیده و در بعضی مناطق مانند زیتون، بهزادشهر، ملی راه و کوی شاهد بطور ۱۰۰درصد انجام شده است.

فارسی مدان افزود: از آبان سال ۹۹ تاپایان آبانماه سال جاری در مجموع ۲۰۰کیلومتر شبکه کابل خود نگهدار در منطقه ۵ احداث شده است و برنامه ریزی برای اجرای مراحل پایانی۲۰ درصد باقیمانده نیز در دستورکار قراردارد.

سرپرست برق اهواز اعتبار این طرح را بالغ ۸۲ میلیاردو ۸۳۰میلیون ریال دانست

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.