تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

تاکید سرپرست فرمانداری اهواز بر رفع مشکلات و آمادگی ادارات و دستگاه ها برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

  • کد خبر : 14320
  • 23 شهریور 1401 - 17:00
تاکید سرپرست فرمانداری اهواز بر رفع مشکلات و آمادگی ادارات و دستگاه ها برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
امید جنوب - سرپرست فرمانداری اهواز با اهمیت خواندن بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز با برنامه ریزی و رفع مشکلات، آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سید احمد موالی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری اهواز افزود: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موضوع مهم و کلیدی است و با توجه به تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا در ۲ سال گذشته، امسال با موجی از ورودی های جدید به مدارس و مراکز آموزشی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه کمیته بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برای آمادگی و عملکرد بهتر ادارات و دستگاه های اجرایی در فرمانداری تشکیل می شود، افزود: پیش از این در جلسات شورای آموزش و پرورش و کمیسیون دانشجویی و دیگر جلسات در این خصوص در فرمانداری اهواز مشکلات مدارس و دانشگاه ها بررسی و اقداماتی که ادارات و دستگاه ها باید انجام دهند اعلام شده، لذا کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری اهواز به اقدامات ادارات و دستگاه های ذیربط برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: تسریع در بازگشایی پل ششم(پل فولاد) و اجرای تقاطع غیر همسطح شهید قربانی( میدان دانشگاه شهید چمران)، ترمیم نوارهای حفاری و پاکسازی معابر و خیابان ها، رفع گره های ترافیک، برگزاری جلسات هماهنگی و رفع دیگرمشکلات برای بازگشایی مدارس از جمله اقداماتی است که باید هر چه سریعتر انجام شوند.

موالی زاده تاکید کرد: شهرداران اهواز، الهایی و بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز برنامه ریزی های لازم برای بازگشایی مدارس را داشته باشند تا با شروع مدارس مشکلاتی برای دانش آموزان و خانواده ها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی خدمات رسان آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز و مخابرات بدون هماهنگی فرمانداری اجازه قطع انشعاب مدارس را ندارد و حتما فرمانداری را در جریان کار قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهواز در ادامه به ۳۱ شهریورآغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در اهواز باید با برنامه ریزی به خوبی و با کیفیت برگزار شوند.

موالی زاده افزود: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است و امروز هر چه داریم به برکت آنهاست.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اربعین حسینی و بازگشایی زائران از کربلا گفت:محوریت میزبانی از زائران شهرستان اهواز است. با توجه به اینکه ترمینال رفت و آمد زوار هستیم باید آمادگی کامل داشته باشیم.

موالی زاده تاکید کرد: ادارات، شرکت ها و دستگاه های اجرایی مستقر در اهواز باید مینی بوس، اتوبوس و سرویس های خود را برای جا به جایی زائران قرار دهند تا مشکلی برای تردد زوار ایجاد نشود.

وی در ادامه به برنامه های اربعین حسینی در اهواز اشاره کرد و گفت: فضاسازی سطح شهر ویژه اربعین باید از سوی ادارات و دستگاه ها به ویژه شهرداری، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی به خوبی انجام شود و نمود داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان با اشاره به پنجم تا ۱۲ مهرماه هفته گردشگری افزود:در بخش گردشگری استان خوزستان و شهرستان اهواز باید بهتر عمل شود و با توجه به پتانسیل و ظرفیت ها، استان خوزستان باید قطب گردشگری کشور باشد.

موالی زاده به به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مردم تشنه خدمت هستند و باید خدمت رسانی از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی به صورت مطلوب صورت گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی اقدامات دولت و عملکردها و فعالیت های خود را به مردم اطلاع دهند و مشکلات شهروندان را با جدیت پیگیری و رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.