تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
در جلسه شورای فرهنگی توسعه نیشکر مطرح شد؛

تاکید دکتر ناصری بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی

  • کد خبر : 7100
  • 11 دی 1400 - 12:28
تاکید دکتر ناصری بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی
امید جنوب - دکتر ناصری ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی بین کمیته‌های فرهنگی و تشویق آنها برای حرکت جدی‌تر و همه‌جانبه‌تر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر ضرورت تدوین سند راهبردی فرهنگی، نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی و طرح جامع این فعالیت‌های در همه کشت و صنعت‌های نیشکری و صنایع جانبی و پیگیری و نظارت بر آن از سوی ائمه جماعات تاکید کرد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این اظهارات دکتر عبدعلی ناصری، امروز پنج‌شنبه (۹ دی‌ماه) در جلسه شورای فرهنگی توسعه نیشکر در سرسرای شرکت توسعه نیشکر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر، مدیران عامل و ائمه جماعات واحدها مطرح شد.

دکتر ناصری ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی بین کمیته‌های فرهنگی و تشویق آنها برای حرکت جدی‌تر و همه‌جانبه‌تر صورت می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی انجام‌شده در سطح واحدها توسط ائمه جماعات و مدیران عامل، این فعالیت‌ها را منشأ خیر و برکت برای نیشکر دانست و گفت: گروه‌های هدف سند راهبردی فرهنگی موردنظر شامل کارکنان، خانواده‌های آنها، روستاهای پیرامون کشت و صنعت‌ها می‌شود.

مدیرعامل توسعه نیشکر ادامه داد: تعهدات اجتماعی در حال انجام در شرکت توسعه نیشکر و زیرمجموعه آن نباید به مسائل فیزیکی و عمرانی محدود شود، بلکه باید مسائل معنوی و آموزش‌های دینی و فرهنگی لحاظ شود.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر با اشاره به این‌که مرور و گرامیداشت مناسبت ۹ دی باهدف یادآوری این حادثه و عدم فراموشی عبرت‌های آن است، تاکید کرد، فتنه ۸۸ باید کالبدشناسی و رفتارشناسی شود، زیرا این قائله به برکت خون سیدالشهدا و مدیریت مقام معظم رهبری پس از ۸ ماه پایان یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دکتر ناصری غیرت و اهتمام ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و تعهدات اجتماعی نشان داده است، همچنین نگاه ایشان به مسئله نماز در فضای صنعتی چشمگیر و ستودنی است.

وی با بیان این‌که گزارش‌هایی که درباره رشد و شکوفایی نیشکر می‌شنویم خوشحال‌کننده است، افزود: مجموعه نیشکر با نهادینه‌کردن فرهنگ کار و همچنین راه‌اندازی کلاس‌های اعتقادی الگویی برای کشور شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان از خدمات دکتر آلبوناصر در روابط عمومی و تعامل مجموعه ایشان با ائمه جماعات و انعکاس فعالیت‌های مختلف در کشت و صنعت نیشکر تقدیر و بر ضرورت بهره‌برداری بیشتر از فضای مجازی در این زمینه تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه نیشکر و ائمه جماعات مستقر در واحدها، در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی اظهار نظر و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.