تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

بیمارستان امیرالمومنین اهواز از بیماران کرونایی خالی شد

  • کد خبر : 5177
  • 22 آبان 1400 - 13:30
بیمارستان امیرالمومنین اهواز از بیماران کرونایی خالی شد
امید جنوب - رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با بیان اینکه هم اکنون پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان صورت نمی‌گیرد گفت: این بیمارستان هم اکنون بیمار بستری ناشی از کرونا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر محمد آرزومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به کاهش موارد بیماری و بار مراجعان کرونایی، بیمارستان امیرالمومنین نیز از بیماران کرونایی پاک شده و اکنون در حال خدمت‌رسانی به سایر بیماران هستیم.

وی افزود: چون تعداد بیماران کرونایی ما بسیار کم و ناچیز بود، دیگر بیمار کرونایی پذیرش نکرده و آنها را به بیمارستان رازی اهواز ارجاع دادیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای پذیرش بیماران غیرکرونایی را داریم گفت: شهروندان می‌توانند با خیال راحت به این بیمارستان مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی افزود: با وجود اینکه تمام بخش های این بیمارستان فعال هستند اما بیماران تمایل زیادی به آمدن در بیمارستان‌های کرونایی را ندارند. 

آرزومند با اشاره به روند کاهشی بیماری ناشی از کرونا در خوزستان گفت: یکی از عواملی که باعث کاهش بیماری شده، انجام واکسیناسیون است لذا افرادی که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده‌اند باید نسبت به این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد:با توجه به تغییرات فصلی، اکنون بیشتر بیماران با علایم سرماخوردگی و آنفلوآنزا به این بیمارستان مراجعه می کنند که با تجویز پزشک معالج درمان می شوند و آنها که وضعیت نامناسب تری داشته و مشکوک به کرونا هستند به بیمارستان رازی اهواز ارجاع داده می شوند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: تمام کادر بیمارستان که واکسن اسپوتنیک دریافت کرده بودند اکنون دز سوم و یادآور خود را نیز تزریق کردند.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۱ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.