تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
در بیانیه‌ای صادر شد؛

بیانیه جمعی از نیروهای انقلابی و نخبه وزارت نفت در خصوص انتصابات اخیر شرکت ملی نفت ایران

  • کد خبر : 4933
  • 14 آبان 1400 - 12:04
بیانیه جمعی از نیروهای انقلابی و نخبه وزارت نفت در خصوص انتصابات اخیر شرکت ملی نفت ایران
امید جنوب - جمعی از نیروهای انقلابی و نخبه وزارت نفت در خصوص انتصابات اخیر شرکت ملی نفت ایران بیانه‌ای را صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ان الله یامرکم ان تودو الامانات الی اهلها : همانا خداوند شما را امر می کند که امانت ها را به اهل آن واگذار کنید. (النساء ، ۵۸ )”

انتصاب افراد شایسته برای مسئولیت ها، از ویژگی های مهم برای تعالی هر کشور و سازمانی است. تاکید بر به کارگیری افراد شایسته و صالح در آیات قرآن و سخنان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره تلألوأ داشته است.

جایگاه صنعت پیچیده نفت و گاز در اقتصاد ایران اسلامی به عنوان موتور پیشران حرکت اقتصاد مقاومتی اقتضاء دارد در راس این حرکت جهادی اقتصادی، از مدیرانی قوی ، انقلابی ، ولایتمدار، خستگی ناپذیر و باسوابقی درخشان و امتحان پس داده به عنوان بازوهای اصلی وزارت نفت در ذیل مدیریت های شرکت ملی نفت جهت پیشبرد اهداف و سیاست های کلان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم استفاده شود.

اینک با توجه به انتصابات صورت گرفته در وزارت نفت و بالتبع شرکت ملی نفت ایران، بر خود لازم میدانیم تا قدردانی و تشکر ویژه خود را از وزیر محترم نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به منظور بکارگیری نیروهای نخبه، کارآمد، متخصص، مومن، انقلابی، پاکدست که سوابق این عزیزان تاییدی بر حقانیت و صحت این انتصابات است را خالصانه داشته باشیم؛ انتصاباتی که عاری از هرگونه شائبه قومی، قبیله ای و رانتی بوده اند و نتیجه آن را در ایجاد موجی مثبت و خوشحالی بین کارکنان و پرسنل شریف شرکت ملی نفت شاهد و ناظر هستیم.

انتصاب دکتر محمد محمدی پور سابقه فعالیت در عملیات مهندسی و بهره برداری مناطق تولیدی، فعالیت در حوزه بازرگانی و فروش نفت خام و فرآورده‌های نفتی و سرپرستی گروه های مذاکره و مشاور حوزه انرژی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، عضو تدوین برنامه های کلان، اداره کل برنامه ریزی استراتژیک، معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، نماینده وزارت نفت در تدوین برنامه پنجم توسعه نفت، عضو کمیته تدوین قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، عضو کمیته تدوین قانون نفت و اساسنامه شرکت ملی نفت نماینده وزارت نفت در کمیته زمین گرمایی، ستاد فناوری انرژی های نو و معاونت علمی و فناوی ریاست جمهوری را دارد.

دکتر هرمز قلاوند مشاور معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر پیشین اکتشاف و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس مراد کمالی مدیر بهینه‌سازی انرژی در امور حمل و نقل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، عضو کارشناس کمیسیون امور زیربنایی و انرژی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت (مناطق نفتخیز جنوب)، مدیر تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت توربین مناطق جنوب، مجری طرح‌های عمرانی سپاه خوزستان،‌ مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعتی خوزستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب، مدیر کانون بسیج مهندسان صنعت نفت جنوب و فرمانده بسیج وزارت صنایع و معادن همچنین جانباز جنگ تحمیلی با حضور ۷۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل بوده است.

همانگونه که مشاهده شد این انتصابات کاملاً در راستای کارآمدسازی توان علمی، فنی و تخصصی کشور از میان نخبگان انقلابی و با روحیه و انگیزه خدمت و جهاد مستمر در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و سازمانی وزارت نفت و خط مشی مدیریت شرکت ملی نفت ایران ارزیابی می‌گردد.

امید است؛ این عزیزان با اتکال به خداوند متعال در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی، تخصصی و انقلابی شرکت ملی نفت و با تکیه بر همکاری همه جانبه و حمایت مدیران میانی و کارکنان ارزشمند و خدوم و زحمتکش، در خط مقدم جهاد اقتصادی وزارت نفت و در انجام مأموریت‌های محوله شان موفق و موید باشند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

جمعی از کارکنان و کارشناسان بدنه صنعت نفت کشور

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.