تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان

به زودی شاهد ارائه تمامی خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری خواهیم بود

  • کد خبر : 5080
  • 18 آبان 1400 - 9:22
به زودی شاهد ارائه تمامی خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری خواهیم بود
امید جنوب - 61 درصد از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در خصوص بزرگ داشت هفته پدافند غیرعامل گفت : در راستای فرمایش مقام معظم انقلاب که می فرمایند : ” اگر محافظت نظامی(پدافند غیر عامل ) نباشد ، تمامی دستاوردهای فرهنگی ، اقتصادی ، علمی وسیاسی دریک نصف روز هدر می رود . دفاع جزئی ازهویت یک ملت زنده است . هرملتی که به فکر دفاع ازخود نباشد وخود را آماده نکند در واقع زنده نیست ، هرملتی که اهمیت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست . این موضوع را قبلا ابلاغ کرده ایم و الان هرتاکید می کنیم که باید تدابیر کارساز در باب پدافند غیرعامل را عملی کنید .” سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در حال حاضر با تحت پوشش قرار دادن بیش از سه میلیون نفر از جمعیت استان ، دارای ۳۶ شعبه ، ۴ شعبه اقماری ، ۲۰ کارگزاری و ۴ کارگزاری اقماری در بخش بیمه ای و در بخش درمان با دارا بودن ۳۲ مرکز درمانی شامل ۸ بیمارستان ، ۱۳ درمانگاه یک دی کلینیک و ده پلی کلینیک است که به ۶۱ درصد از جمعیت استان ارائه خدمات می نماید .
سید محمد مرعشی افزود : با توجه به گستردگی خدمات سازمان تامین اجتماعی ، استقرار پدافند غیرعامل در حوزه سایبری و سایر حوزه ها با هدف بازدارندگی ، تسهیل در مدیریت بحران، کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمت رسانی و ارتقا پایداری موضوع بسیار با اهمیتی است. در همین راستا انجام خدمات غیر حضوری و حذف دفترچه های درمانی ، از ارزشمند ترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در جهت پدافند غیرعامل به شمار می رود. با توجه به شیوع بیماری کرونا ، کاهش مراجعات حضوری به شعب سازمان نقش موثری در کاهش هزینه ها و رضایت مندی مردم دارد و سازمان تامین اجتماعی این موضوع را محور اصلی اهداف سازمانی خود قرار داده است و انشالا به زودی شاهد ارائه تمامی خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری خواهیم بود.
مدیر کل استان خوزستان در انتها افزود : سازمان تامین اجتماعی با توجه به گسترش ارائه خدمات غیر حضوری در بستر اینترنت ، به منظور حفظ امنیت و پایداری شبکه اقدام به استفاده از نرم افزارهای ایمنی و امنیتی ساخت داخل کشور نموده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.