تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

بهسازی جاده‌ روستایی بنیوار-هدامه ماهشهر

  • کد خبر : 3202
  • 29 شهریور 1400 - 10:11
بهسازی جاده‌ روستایی بنیوار-هدامه ماهشهر
امید جنوب - سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به بهسازی جاده‌ بنیوار - هدامه این شهرستان گفت: این جاده روستایی شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری امید جنوب ، فریدون بندری در جریان بازدید از روند بهسازی این جاده روستایی افزود:بهسازی جاده‌ روستایی بنیوار – هدامه در آخرین مرحله اجرا است و امیدواریم تا آخر هفته‌ آینده این جاده ۴/۵ کیلومتری به بهره‌برداری برسد. 

سرپرست فرمامداری بندر ماهشهر در خصوص بهسازی جاده‌ی گرگر_گمبزون نیز اظهار داشت: روند اجرای این طرح با تاخیر زمانی مواجه شده است. 

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در روند تکمیل این طرح به طول پنج کیلومتر به وجود آمد که از توان و ظرفیت‌ شهرستان و اداره کل راهداری خوزستان برای حل مشکل استفاده شده است. 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: یک کیلومتر از این جاده آسفالت شده و پیمانکار قول داده تا آخر هفته‌ جاری عملیات زیرسازی ۲ کیلومتر دیگر از این جاده را انجام دهدتا برای آسفالت آماده شود. 

بندری از روستاییان و کشاورزان منطقه خواست از تردد با ادوات کشاورزی در این جاده‌ها خودداری کنند. 

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جاده‌ روستایی بنیوار-هدامه شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند که روکش آسفالت آن در حوزه‌ بندر ماهشهر نیاز به بهسازی و ترمیم داشت. 

وی ادامه داد: کار ترمیم این جاده به زودی به پایان می رسد و با بهره برداری از این جاده روستایی، بخشی از مشکلات تردد روستاییان منطقه برطرف می شود. 

بخش مرکزی شهرستان ماهشهر دارای ۴۰ روستا است که فاصله برخی از این روستاها تا مرکز این شهرستان حدود ۵۰ کیلومتر است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.