تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

بهبهان مقصد اولین سفر شهرستانی سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان شد

  • کد خبر : 10444
  • 06 اردیبهشت 1401 - 8:58
بهبهان مقصد اولین سفر شهرستانی سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان شد
امید جنوب - سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان با سفر به شهرستان بهبهان مورد استقبال مدیران شهرستانی و اعضای هلال احمر این شهرستان قرار گرفت و بر ضرورت تقویت توان عملیاتی و رفع نیازهای لجستیکی این جمعیت تاکید کرد.

 به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ وحید شعبانی در اولین سفر شهرستانی خود در این دوره مسئولیت، وارد بهبهان شد و با حضور در ساختمان جمعیت هلال احمر بهبهان و پایگاه امداد و نجات شهید محمود کاری مورد استقبال محمد طلا مظلومی نماینده مردم شریف شهرستان های بهبهان و آغاجاری در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان، معاونین فرماندار و کارکنان و اعضای داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان قرار گرفت .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نشستی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بر تلاش برای رفع مشکلات لجستیکی هلال احمر این شهرستان با همکاری و همراهی مسئولان بهبهان تاکید کرد. 

سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان، هلال احمر بهبهان را یکی از شعب فعال و پویای استان خوزستان توصیف و یاد و خاطره ایثارگر شهید محمود کاری که در جریان امدادرسانی سیل سال ۱۳۹۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد را گرامی داشت.

وی در ادامه با تقدیر از مجموعه مدیریتی این شهرستان در جهت همراهی با هلال احمر در بحران ها، حوادث و برنامه ها، قول مساعد داد برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات این جمعیت به ویژه در حوزه های لجستیکی و عمرانی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز که در این سفر وحید شعبانی را همراهی کرد از تلاش های موثر مجموعه اعضا و کارکنان  جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان تقدیر کرد

محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از تلاش ها و فداکاری امدادگران جمعیت هلال احمر در بحران ها و ماموریت های گوناگون، به پیگیری های به عمل آمده در راستای حل مشکلات و کمبودهای تجهیزاتی هلال احمر اشاره و بیان کرد: با افزایش توان لجستیکی و اقدام موثر در جهت رفع نیازمندی های این جمعیت می توان انتظار داشت تا پاسخگویی بهتری در حوادث و بحران ها از سوی هلال احمر برای شهروندان منطقه جنوب شرق خوزستان و مردم استان های همجوار صورت پذیرد.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان نیز در این نشست با تقدیر از ایثارگری و فداکاری اعضای هلال احمر از پیگیری ها به منظور ارتقای سطح امکانات امدادی و ایجاد زمینه تسریع در امدادرسانی ها خبر داد.

 در ابتدای این نشست رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و نیازمندی های هلال احمر در این شهرستان پرداخت.

حسین مرشد بهبهانی با اشاره به فرسودگی ابنیه جمعیت هلال احمر بهبهان، کمبود فضای انبار، وضعیت نامناسب اردوگاه اسکان اضطراری، کمبود و فرسودگی ناوگان خودرویی و لجستیکی این جمعیت، خواستار نگاه ویژه مسئولین به هلال احمر بهبهان به منظور افزایش توان عملیاتی و پاسخگویی در سوانح و بحران ها شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.