تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
رئیس کانون بازنشستگان اهواز، حمیدیه و کارون عنوان کرد؛

بلاتکلیفی بازنشستگان از وام کمک هزینه زیارت اربعین/ وام ۱۲ میلیون تومان به زائران بازنشسته تأمین اجتماعی یک شعار بود

  • کد خبر : 14424
  • 28 شهریور 1401 - 14:51
بلاتکلیفی بازنشستگان از وام کمک هزینه زیارت اربعین/ وام ۱۲ میلیون تومان به زائران بازنشسته تأمین اجتماعی یک شعار بود
باوی بحره گفت: با توجه به اینکه سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور زمینه‌ی حضور تعدادی از بازنشستگان در اربعین سال جاری را فراهم آورد، اما تا کنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

حمید باوی بحره در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب، با اشاره به پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی کمک هزینه زیارت اربعین به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور زمینه‌ی حضور تعدادی از بازنشستگان در اربعین سال جاری را فراهم آورد، اما تا کنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی افزود: مدیرعامل تامین اجتماعی کشور و معاون فرهنگی ایشان اخیرا اعلام کردند که بازنشستگانی که قصد رفتن به زیارت اربعین حسینی را دارند می توانند با ارائه مدارک مربوطه خود به کانون بازنشستگان مراجعه و از وام ۱۲ میلیون تومان بهره‌مند شوند اما این خبر بدون در نظر گرفتن اعتبار اولیه منتشر شد.

رئیس کانون بازنشستگان اهواز، حمیدیه و کارون ضمن انتقاد از سازمان تامین اجتماعی کشور، بیان کرد: در کانون بازنشستگان اهواز نزدیک به ۲۵۴ نفر ثبت نام و به زیارت اربعین رفتند و اکنون برای اخذ وام خود به کانون مراجعه می کنند اما متاسفانه با خبر شدیم که موضوع اعطای وام ۱۲ میلیون تومان تنها در حد یک شعار به بازنشستگان بود.

باوی بحره تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس کانون بازنشستگان اهواز و به نمایندگی از ۹۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی نسبت به این مهم اعتراض داریم، چرا که در ابتدای امر باید اعتبار مورد نیاز تأمین و سپس اعلام می شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه بانک با رد این موضوع و عدم اعتبار لازم، خواهان آن هستیم که نسبت به رفع و حل این مسئله اقدامات لازم صورت بگیرد، چرا که ثبت نام کنندگان انتظار دارند و نباید حق آنها ضایع شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.