تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز خبر داد:

بستری ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر : 9617
  • 08 فروردین 1401 - 12:49
بستری ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته
امید جنوب _ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری ۲۵۵ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، از افزایش ۱۲۳ مورد بستری جدید در این مدت خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ هزار نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

به گزارش امید جنوب ، وی افزود: پس از مراقبت‌های سندرمیک و تست‌های انجام شده، ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۱۲۳ بیمار بیشتر شده است.

در این مدت ۱۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان تحت مراقبت خانگی هستند، ۹۳ بیمار نیز در بخش‌های عادی و ۸۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که تعداد بستری‌ها در بخش‌های عادی چهار نفر و در بخش‌های ویژه سه نفر افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.