تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

برگزاری نشست بررسی حضور، غیاب و تردد کارکنان

  • کد خبر : 14635
  • 24 آبان 1401 - 11:36
برگزاری نشست بررسی حضور، غیاب و تردد کارکنان
امید جنوب- نشست حضور، غیاب و تردد کارکنان با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست دکتر منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به الزام ثبت حضور و غیاب کارکنان بر اساس فصل سوم مجموعه مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت و تاکید نهادهای نظارتی، بر اهتمام مدیران، روسا و سرپرستان نسبت به این موضوع تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حضور و غیاب و ثبت تردد کارکنان از تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب می باشد بیان داشت: در سال جاری برای ارزیابی عملکرد مدیریت ها و مدیران علاوه بر شاخص های موجود، اهمیت مدیران به حضور و غیاب و تردد کارکنان زیرمجموعه خود به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی در نظر گرفته می شود.

دکتر بارانی افزود: با همکاری مدیریت ها و ادارات ذی‌ربط از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، تدارکات و امور کالا، امور مالی و حراست نسبت به تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و نصب دستگاه های ثبت حضور و غیاب در همه ساختمان ها اقدامات لازم صورت پذیرفته است و مقرر شد برای کارکنانی که فاقد کارت شناسایی هستند کارت صادر شود تا امکان ثبت حضور و غیاب برای همه کارکنان فراهم گردد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه ثبت حضور و غیاب و تردد کارکنان در راستای ایجاد نظم و انضباط در سازمان و اجرای مقررات اداری صورت می گیرد از مدیران، روسا و سرپرستان درخواست کرد نسبت به ترغیب و انگیزش کارکنان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

در ادامه، مدیران و روسای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.