تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

برگزاری نخستین جلسه توجیهی برپایی ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی

  • کد خبر : 6751
  • 01 دی 1400 - 22:52
برگزاری نخستین جلسه توجیهی برپایی ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی
امید جنوب _ نخستین جلسه توجیهی برپایی ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ظهر امروز اول دیماه با حضور دکتر حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز ، دکتر سلیمانی رییس کمیته ورزشهای روزانه خوزستان و مربیان ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در محل هیأت ورزشهای همگانی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رییس اداره ورزش و جوانان اهواز در ابتدای جلسه عنوان کرد: پیش از کرونا حدود ۳۰ الی ۳۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی وجود داشت که تحت نظارت ما فعالیت می کردند البته نواقص و کمبودهایی نیز وجود داشت که سعی کردیم با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری آنها را مطرح و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: اکنون و پس از گذشت دوسال جلسه ای با معاونت فرهنگی شهرداری اهواز داشتیم که مقرر شد از اول دی ماه مجددا ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصر گاهی را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در جلسات گذشته به این نکات اشاره کردیم که عموم مردم، شرکت کنندگان در ایستگاههای ورزش روزانه هستند لذا باید با توجه به این امر فعالیت‌های خود را برنامه ریزی کنیم و دوم اینکه خودمان نیز اهل ورزش باشیم و اولویتمان سلامتی جامعه و مردم باشد.

دکتر حسینی در خصوص حق الزحمه مربیان این ایستگاهها خاطرنشان کرد: اگرچه هیچ مبلغی جوابگوی مربیان عزیزی که فرزندان مان را از لحاظ جسمی و حفظ سلامت پرورش می دهند، نیست اما همه تلاشمان را در جهت جبران زحمات این عزیزان خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور خودجوش برخی از شهروندان علاقمند به ورزش و تشکیل گروه‌های ورزشی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولین ورزش های روزانه باید ضمن شناسایی این گروه‌های خودجوش آنها را مطابق چارچوب های قانونی و مرسوم سازماندهی کنیم تا همگی در ایستگاههای ورزشی موجود زیر نظر کمیته و بصورت نظام یافته فعالیت کنند.

دکتر سلیمانی رئیس کمیته ورزشهای روزانه خوزستان نیز در این خصوص گفت : ورزش پارک ها ورزشی است که عموم مردم آن را می بینند و نحوه کار و فعالیت مربیان را از نزدیک مشاهده می‌کنند، اگرچه هرمقدار که در باشگاه ها فعالیت کنیم تعداد آدم های محدودی هستند که هزینه می‌کنند و در باشگاه حضور پیدا می‌کنند و مربیان آنگونه که باید دیده نمی‌شوند. ولی زمانی که در پارک ها حضور یابند جذب می‌شوند که این مسئله می‌تواند فرصتی باشد که به باشگاه ها هم جذب شوند.

رئیس کمیته ورزش های روزانه عنوان کرد: در خصوص مسائل مالی بنا بر این شد که تفاوتی بین مربی که بسیار توانمند است و مخاطب زیادی را در پارک ها جذب می‌کند و مربی که این ظرفیت را ندارد قائل شویم، که با توجه به نظارتی که شهرداری و خودمان نسبت به کار مربی ها داریم این امر امکان‌پذیر است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.