تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

برگزاری جلسه جمع آوری نخاله های سطح شهر در استانداری خوزستان

  • کد خبر : 9208
  • 17 اسفند 1400 - 17:39
برگزاری جلسه جمع آوری نخاله های سطح شهر در استانداری خوزستان
امید جنوب _ ظهر امروز هفدهم اسفندماه رضا امینی شهردار اهواز در جلسه جمع آوری نخاله‌های سطح شهر که به ریاست آقای خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و با حضور مدیر کل امورشهری برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش امید جنوب، شهردار اهواز در این خصوص گفت: با توجه به برهم زدن نظم عمومی شهر به دلیل وجود نخاله های ساختمانی و ایجاد نازیبایی حاصل از تجمع نخاله ها ، ضرورت ساماندهی آنها بسیار احساس می شد.

ضایعات ساختمانی، پسماندهای ساختمانی، زباله‌ های ساختمانی، زائده‌ های ساختمانی و دور ریزهای ساختمانی، نخاله های ساختمانی هستند که به شهر چهره نازیبایی بخشیدند و برای تردد شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند لذا در آستانه بهار و نوروز ضرورت جمع آوری و ساماندهی آنها بیش از پیش محسوس است.

وی افزود: با توجه به حجم نخاله های سطح شهر مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است از این رو جلسه ای در این خصوص با حضور معاون عمرانی استاندار و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و از تمامی نهادها برای همراهی با شهرداری اهواز  دعوت شد.

گفتنی است در این جلسه سایر نمایندگان دستگاه‌ها نظیر شرکت نفت، آبفا، آب و برق، فولاد خوزستان، نیروی انتظامی و …نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.