تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

برپایی گشت سیار به منظور ارتقای خدمات و برخورد با متخلفان تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی

  • کد خبر : 11137
  • 03 خرداد 1401 - 11:16
برپایی گشت سیار به منظور ارتقای خدمات و برخورد با متخلفان تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی
امید جنوب - جلسه ساماندهی نخاله ها با حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیران حوزه خدمات شهری شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از سایت شهرداری اهواز، علی اصغر اسدالهی با اشاره به موضوع ساماندهی نخاله ها و موارد مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: برای حمل و انتقال نخاله ها به سایت سفیره تصمیمات و شیوه نامه جدید نسبت به استفاده از اسکیپ لودر و باکس های مخصوص حمل، تنظیم و به مناطق هشتگانه شد.

وی افزود: بر این اساس شهروندانی که ساخت و ساز و یا تعمیرات ساختمانی دارند برای دفع ضایعات و نخاله های خود ملزم به استفاده از اسکیپ لودر ها هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری در خصوص تجهیز ماشین آلات به چی پی اس، بروز بودن و کنترل آنها مرتبا پیگیر است و با افراد متخلف نسبت به دفع غیرمجاز نخاله ها برخورد لازم را خواهد داشت.

اسدالهی با بیان اینکه قرار است تا سازمان خدمات موتوری یک گشت سیار به مناطق هشتگانه اختصاص دهد، گفت: با توجه به مجوزی که این سازمان صادر می کند باید نظارت کافی بر ماشین های حمل را هم داشته باشد و در این خصوص یک مسئول کنترل ضایعات و نخاله تعیین خواهد شد که با گشت سیار سازمان موتوری هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: برای مشخص شدن وضعیت نخاله های موجود در سطح شهر، مناطق هشتگانه محل های آلوده به نخاله در سالیان گذشته را در منطقه خود مشخص نمایند و آن نقطه آلوده را از نظر کاربری مالکیت و پیشنهاد اصلاحی برای برنامه ریزی های بعدی ارائه دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: در پایان مقرر شد تا برگزاری این قبیل جلسات در راستای توجه به ساماندهی نخاله ها و حفظ محیط زیست به صورت دوره ای برگزار شود تا شهری زیست پذیرتر داشته باشیم.

اسدالهی یادآور شد: شهروندانی که تقاضا دارند از خدمات شهرداری در جهت جمع آوری ضایعات ساختمانی خود بهره مند شوند با ورود به لینک موجود در سازمان خدمات موتوری می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.