تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

برپایی میز خدمت شهرداری اهواز با حضور معاون خدمات شهری در نمازجمعه این هفته

  • کد خبر : 8304
  • 16 بهمن 1400 - 10:56
برپایی میز خدمت شهرداری اهواز با حضور معاون خدمات شهری در نمازجمعه این هفته
امید جنوب - میز خدمت شهرداری اهواز این هفته با حضور معاون خدمات شهری، رییس شورای شهر و سازمان های زیر مجموعه در مصلی اهواز برپا شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از سایت شهرداری اهواز، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، میز خدمت شهرداری اهواز امروز (۱۵ بهمن) با حضور اسداللهی معاون خدمات شهری، سیاوش محمودی رییس شورای شهر،  مدیران سازمان های زیرمجموعه و مدیر راهبردی و هماهنگی امور مناطق و سازمان ها در مصلی مهدیه اهواز برپا شد و مدیران بی واسطه پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

نمازگزاران اهوازی امروز پس از برگزاری نماز جمعه مشکلات خود را به صورت حضوری و رو در رو با معاون خدمات شهری و مدیران زیر مجموعه معاونت خدمات شهری مطرح و راهکار حل مشکلات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در این رابطه گفت: در حال حاضر مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان بشدت دغدغه دارد و در این راستا نیز با ایجاد میز خدمت هر هفته با حضور مدیران ارشد شهرداری به پاسخگویی و پیگیری مستقیم درخواست های نمازگزاران می پردازد.

اسداللهی تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان از مهمترین وظایف سازمان‌های زیرمجوعه معاونت خدمات شهری است  و بی تردید این موضوع منجر به ارتقاء خدمات و رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری با برپایی میز خدمت تمامی تلاش خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان به کار خواهد بست تا رضایتمندی شهروندان تامین شود.
 
گفتنی است در میز خدمت شورای اسلامی شهر سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز و علی مدد هاشم پور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز نیز جهت ارائه خدمت و رفع مشکلات مردمی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.