تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان

برپایی دو قرارگاه عملیاتی امداد و نجات در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

  • کد خبر : 3543
  • 04 مهر 1400 - 9:39
برپایی دو قرارگاه عملیاتی امداد و نجات در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه
امید جنوب - برپایی دو قرارگاه عملیاتی امداد و نجات در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛دکتر علی خدادادی عنوان کرد: با توجه به وجود تردد در مرز شلمچه و همچنین امکان بازگشت زائرین از طریق مرزهای زمینی، این جمعیت با برپایی دو قرارگاه امداد و نجات در مرزهای شلمچه و چذابه آمادگی عملیاتی خود را برای پاسخگویی به حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات در این دو مسیر افزایش داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: نظر به استقبال بیشتر زائران در تردد از مرز شلمچه،علاوه بر قرارگاه عملیاتی امداد و نجات ، دو پست امداد و نجات، ۶ دستگاه آمبولانس ،۶ دستگاه نجات و یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار در مسیرهای منتهی به این پایانه مرزی مستقر شده و ۴۰ نجاتگر عملیاتی نیز در این محور به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی همچنین ادامه داد: در پایانه مرزی چذابه نیز دو پایگاه امداد و نجات با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات نجات و ۲۰ نجاتگر عملیاتی آماده ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حرم های اهل بیت در ویژه برنامه اربعین حسینی هستند.

دکتر خدادادی همچنین با اشاره به استقرار بالگرد این جمعیت در فرودگاه آبادان هم بیان کرد: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان نیز به منظور  سرعت بخشیدن به عملیات های امداد هوایی و دسترسی سریعتر به پایانه های مرزی، بالگرد هلال احمر در فرودگاه آبادان و در حالت آماده باش خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان ضمن توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول این سفر معنوی از زائران خواست از قرار گرفتن در تجمعات پرهیز و جهت برگشت به میهن با برنامه ریزی قبلی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.