تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

برپایی جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با حضور شهردار اهواز

  • کد خبر : 6043
  • 19 آذر 1400 - 22:03
برپایی جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با حضور شهردار اهواز
امید جنوب-جشن میلاد با سعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، رضا امینی شهردار اهواز و رییس و اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، جشن میلاد با سعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، رضا امینی شهردار اهواز و رییس و اعضای شورای شهر برگزار شد.

در این برنامه شهردار اهواز به همراه قنواتی مدیر منطقه ۸ و اعضای شورای شهر از نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی شهروندان منطقه ۸ که در پارک رشد برگزار شد نیز بازدید کردند.

امینی در بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی گفت: در اهواز در زمینه مشاغل خانگی و صنایع دستی، توانمندی و ظرفیت بالایی وجود دارد و فلسفه برگزاری این نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشتن این توانمندی‌ها است.

وی افزود: همه ما باید با حمایت خود از مشاغل خانگی و صنایع دستی انگیزه فعالیت را در صاحبان این صنایع بیشتر کنیم.

امینی ادامه داد: این مشاغل و صنایع دستی باید سازماندهی و مدیریت شوند تا بازدهی و خروجی بهتری داشته باشند ، لذا در همین خصوص یک مکان برای برگزاری این نمایشگاه ها در کیانپارس در نظر گرفته می شود.

وی تاکید کرد: با تعیین یک مکان ثابت برای این مشاغل دسترسی به محصولات آنها راحت تر می شود و همچنین افراد به راحتی می توانند محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.