تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
29
نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس:

برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت مورد اقبال مجلس واقع شده است

  • کد خبر : 2079
  • 02 شهریور 1400 - 9:53
برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت مورد اقبال مجلس واقع شده است
امید جنوب - نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برنامه وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان مورد اقبال نمایندگان قرار گرفته است گفت: با توجه به تجارب دکتر عین الهی ، وی جزو وزرای موفق کابینه خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سید کریم حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که کلیت و قالب کابینه پیشنهادی از وزرای با سابقه، توانمند و با تجربه تشکیل شده، اظهار داشت: اغلب وزرای پیشنهادی از علم،  آگاهی، تخصص و تجارب  در حوزه خود برخوردار هستند و این نشان دهنده عزم دکتر رئیسی برای کار ، تلاش و رفع مشکلات است.

وی اضافه کرد: چند نفر از وزرای پیشنهادی نسبت به سایر وزرا نقاط ضعفی دارند که باید در بررسی برنامه های آنان تا روز چهارشنبه صبر کرد تا به نتیجه قطعی دست یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه های چند نفر از وزرای پیشنهادی از جمله دکتر عین الهی در روزهای گذشته در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان مورد اقبال نمایندگان واقع شد و این امر نشان دهنده این است که روز چهارشنبه رای اعتماد از سوی نمایندگان را کسب خواهد کرد .

حسینی افزود : دکتر عین الهی با توجه به تجاربی که در حوزه های مختلف و علم و درایتی که نسبت به حوزه بهداشت و درمان دارد، می تواند جزو وزرای موفق کابینه باشد.

بررسی صلاحیت های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از روز شنبه  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز و تا فردا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.