تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
مدیر عامل سازمان زیباسازی :

برنامه های متنوع و گسترده ای برای زیبا سازی شهر اهواز داریم

  • کد خبر : 9418
  • 25 اسفند 1400 - 17:02
برنامه های متنوع و گسترده ای برای زیبا سازی شهر اهواز داریم
امید جنوب _ جشنواره المان های رنگی پارک لاله همزمان متناسب با نوروز از اقدامات ارزشمندی است که اخیرا انجام شده و از هنرمندان سطح شهر برای طراحی و رنگ آمیزی این المان ها استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره المان های رنگی پارک لاله همزمان متناسب با نوروز از اقدامات ارزشمندی است که اخیرا انجام شده و از هنرمندان سطح شهر برای طراحی و رنگ آمیزی این المان ها استفاده شده است.

وی افزود: این دیدگاه که زیبایی شهر تنها بر عهده و اختیار سازمان زیبا سازی است اشتباه است و همه ارکان شهرداری، ادارات و مردم در این خصوص شریک هستیم چرا که اگر غیر از این باشد هیچوقت موفق نخواهیم بود و به شهری که ایده آل است نخواهیم رسید.

حیدری عنوان کرد: ما اگر شهری داشته باشیم که المان و نورپردازی مناسب را دارا اما فاقد آسفالت و فضای سبز مناسب باشد، پس شهر زیبایی را نخواهیم داشت در نتیجه همه مناطق و سازمانها با همکاری یکدیگر و همپای هم در راستای شهری زیبا تلاش خواهیم کرد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز با اعلام اینکه در ماههای آینده تحولات بیشتری در بحث زیبا سازی خواهیم داشت؛ گفت: با توجه به اعتقاد و تاکید شهردار اهواز بر شهری زیبا و تلاش سازمان زیبا سازی می طلبد تک تک شهروندان به یاری شهرداری بیایند تا همه در کنار هم از محیط مناسبی بهرمند شویم و در کنار همکاری آنها سازمان زیبا سازی طبق اساسنامه موجود خدمات مربوطه را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش من و همکارانم در سازمان زیباسازی شهرداری این است که بتوانیم وظایفی که برعهده ما است تماما انجام بدهیم و معتقدم شهری زنده است که فعالین خبری و رسانه ها در آن فعال باشند و آزادانه نظر و ایده هایشان را بیان کنند.

حیدری در رابطه با ایده های سازمان زیبا سازی عنوان کرد: ایده های فکری در زمینه زیبا سازی علاوه بر اقدامات روتین مانند نصب المانها و نورپردازی که انجام می شود زیاد است اما چیزی که در ذهن من در بحث زیبا سازی بوده بسیار فراتر است و می خواهم بر روی موضوع اماکن تاریخی شهر اهواز کار شود چرا که این اماکن هویت شهر هستند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: در سایر شهرها برای اماکن تاریخی و احیای بافت آنها هزینه می شود تا یک مجموعه تاریخی کنار یکدیگر را شاهد باشیم و اگر گردشگری می آید بتواند با فاصله کمتری از این بافت ها دیدن کند. این اماکن و بافت ها در اهواز شناسایی شده و اگر نهایی شود اطلاع رسانی می شود.

وی عنوان کرد: تابلو های سطح شهر اهواز در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و باید منظم و ساماندهی شوند؛ و هر مغازه دار یا مراکز تجاری اگر قصد نصب تابلو دارند باید منظم و طبق دستورالعمل پیش بروند همچنین در خصوص ورودی های شهر با هماهنگی معاون خدمات شهری اقدامات خوبی را بنا است انجام بدهیم.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای استقبال از نوروز گفت: جشنواره المانهای رنگی، نصب المانهای موقت و دائم نوروزی، رنگ آمیزی منازل منبع آب، نقاشی دیوارها، تعمیر و نورپردازی پل طبیعت و تعمیرات المانهای نوروزی موجود در انبار سازمان و نصب آنها از اقداماتی است که در حال انجام آنها هستیم.گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به همراه سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری و خبرنگاران از جشنواره المانهای رنگی پارک لاله بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.