تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

برنامه‌های روز خبرنگار بسیج رسانه خوزستان اعلام شد

  • کد خبر : 928
  • 13 مرداد 1400 - 11:19
برنامه‌های روز خبرنگار بسیج رسانه خوزستان اعلام شد
امید جنوب - مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: بسیج رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سجاد بهمئی اظهار کرد: رویکرد و نگاه ما در بسیج رسانه دوری از مسایل حزبی و جناحی است و عملکردی فراجناحی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم از همه سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها برای تعالی بخشیدن به فعالیت رسانه‌ای استفاده کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های روز خبرنگار بیان کرد: به مناسبت ۱۷ مرداد برنامه‌های متنوعی طراحی شده که اولین برنامه تجدید میثاق با شهدا و شهدای گمنام با حضور جمعی از اصحاب رسانه خواهد بود.

بهمئی اضافه کرد: از سه نفر از پیشکسوتان رسانه استان در دفتر رسانه‌ای خود دیدار و تجلیل خواهیم داشت و آنها را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین از بسیجیان رسانه‌ای که در پیشبرد اهداف سازمان حضور فعال داشتند در دفتر بسیج رسانه قدردانی خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان خاطرنشان کرد: از برگزیدگان مسابقه بهترین تیتر و عکس فجر انقلاب اسلامی و نیز جشنواره رسانه‌ای انتخاب اصلح که در ایام انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد و یکی از جشنواره‌های بسیار خوب در ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری بود و اصحاب رسانه با تولید محتوا باعث تاثیر مثبت در مشارکت حداکثری مردم در سطح جامعه شدند، در ایام هفته خبرنگار تجلیل خواهیم کرد.

بهمئی یکی از موضوعات مهم استان را کمبود آب و برق عنوان کرد و ضمن تاکید بر صرفه‌جویی در این حوزه بیان داشت: با همکاری شرکت توزیع برق استان، قرارگاه رسانه‌ای شهید عباسپور راه‌اندازی و جشنواره‌ای نیز به منظور تشویق مردم به صرفه‌جویی در آب و برق برنامه‌ریزی شده که از پوستر آن در روزهای آینده رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.