تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد؛

برقرسانی به مناطق کم برخوردار با هدف محرومیت زدایی

  • کد خبر : 9078
  • 15 اسفند 1400 - 11:27
برقرسانی به مناطق کم برخوردار با هدف محرومیت زدایی
امید جنوب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در دیدار با نماینده ولی فقیه با تشریح آخرین وضعیت شرکت توزیع نیروی برق، گفت: سال ۱۴۰۰ برای صنعت برق استان، سال سختی بود زیرا نسبت به سال قبل، افزایش دما، خشکسالی و کاهش آورد آب سدها باعث شد تا تولید برق در نیروگاه های برق آبی کاهش پیدا کند و توازن تولید و مصرف برق بهم بخورد، لذا ما در شرکت توزیع با فرهنگسازی و مدیریت مصرف از خاموشی هاجلوگیری کردیم.

دکتر علی خدری افزود: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشترکین خانگی،صنعتی و کشاورزی، و کاهش مصرف برق توانستیم با موفقیت از آن بحران عبور کنیم و اگر این همراهی مشترکین و رعایت مصرف صورت نمیگرفت، قطعا خاموشی های ناخواسته و گسترده ای در سطح شبکه رخ می داد.

خدری با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمامی شهرهای استان به جز اهواز، باوی،کارون و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد، اظهار کرد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه ویژه به مناطق محروم بوده که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش کرد در راستای این هدف، برقرسانی به روستاهای دور افتاده و محروم را در اولویت اقدامات خود قرار دهد، لذا با تلاش و کوشش مجموعه همکاران در سراسر استان، خدمات خود را در همه نقاط با جدیت دنبال کرده و برقی مطمئن و پایدار در اختیار هم استانی ها قرار دادیم.

وی در ادامه در خصوص برقرسانی به مناطق محروم، گفت: باهدف تامین برق مطمئن و پایدار در پویشهای مختلف، خدمات برقرسانی به تمامی شهرها و روستاهای استان، به خصوص مناطق کم برخوردارتر را افزایش دادیم، به طوری که بیش از ۶۰ روستا در مناطق مختلف استان را در سال جاری توسعه وبرقرسانی کردیم.

خدری ادامه داد: عملیات برقدار کردن روستاها برای محرومیت زدایی از اقشار روستایی و به وجود آوردن زمینه ی لازم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت روستانشینان بود.

این مقام صنعت برق خوزستان با اشاره به تغییر شیوه خدمات دهی از سنتی به مدرن و ارائه خدمات آسان به مشترکین گفت: با توجه به شرایط کرونایی در دو سال اخیر و نیاز مردم به دریافت خدمات آسان، تمامی خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود که سعی داریم عرضه خدمات را برای تمامی مشترکین بیش از پیش آسان تر کنیم.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از تمامی مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی؛ تمامی مسئولان و مجموعه کارکنان صنعت برق به دلیل همراهی با مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان تقدیر کرد.

نسبت به حل مشکلات مردم با روحیه جهادی اقدام کنید

در ادامه این دیدار، حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فر، نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از مجموعه صنعت برق به جهت اقدامات برق رسانی به روستاها و مناطق محروم، توصیه کرد: مدیران استانی باید به تمامی شهرهای تحت پوشش خود مراجعه و نسبت به حل مشکلات مردم با روحیه جهادی به صورت مستمر اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر در ادامه با اشاره به استفاده غیر مجاز از برق در برخی نقاط تاکید کرد: ضرورت دارد با کسانی که از برق به صورت غیرمجاز استفاده می کنند، برخورد جدی و قاطع شود، در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی ترتیب دهید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، برای تلاشگران این صنعت که تلاش می کنند تا هیچ نقطه ای خاموش نماند، آرزوی توفیق نمود و اظهار کرد: برق خدمت ارزنده ای است و امیدواریم با تلاش و جدیت هر چه تمام تر از سوی همه عزیزان توزیع برق خوزستان شاهد استمرار خدمات رسانی گسترده به مردم شریف و ولایتمدار این استان باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.