تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز:

بررسی مسائل حوزه زنان، معیار سنجش توسعه کشورها است

  • کد خبر : 14597
  • 14 آبان 1401 - 14:22
بررسی مسائل حوزه زنان، معیار سنجش توسعه کشورها است
امید جنوب - مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در امور بانوان و خانواده گفت: بررسی دغدغه‌ها و مسائل حوزه‌ بانوان مهم‌ترین معیار برای سنجش درجه‌ توسعه‌یافتگی کشورها در جهان کنونی است.

مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در امور بانوان و خانواده گفت: بررسی دغدغه‌ها و مسائل حوزه‌ بانوان مهم‌ترین معیار برای سنجش درجه‌ توسعه‌یافتگی کشورها در جهان کنونی است.

دکتر مرضیه شهریاری در نشستی با حضور رابطان دفتر مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان که در تالار اجتماعات حوزه‌ی ریاست دانشگاه برگزار شد، برگزاری برنامه‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اهداف این دفتر دانست و اظهار کرد: هم‌اندیشی و همفکری برای بهبود شرایط بانوان شاغل دانشگاهی، انجام نیازسنجی‌های دوره‌ای برای شناسایی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه‌ی زنان ازجمله اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان، برنامه‌ریزی برای گسترش پژوهش‌های مرتبط با حوزه‌ی زنان و خانواده بر پایه نیازها و اولویت‌های منطقه‌ای و جلب کمک‌های برون بخشی از برنامه‌های دفتر امور بانوان است.

وی افزود: با همراهی و همگامی بیشتر بانوان دانشگاهی گام‌های مؤثری در مسیر تعالی جایگاه و رفع دغدغه‌های بانوان در دانشگاه برداشته می شود.

مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در امور بانوان و خانواده تأکید کرد: بررسی دغدغه‌ها و مسائل حوزه بانوان مهم‌ترین معیار برای سنجش درجه توسعه‌یافتگی کشورها در جهان کنونی است.

از محورهای مورد بررسی در این نشست می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی بانوان با مصوبه کمیته آموزشی دانشگاه، بررسی مهم‌ترین مشکلات کاری بانوان دانشگاه، تدوین، پیشنهاد و اجرای برنامه‌های رفاهی، ارزش‌گذاری و حمایت از ابتکارات و خلاقیت‌ها و تأکید به ورزش بانوان اشاره کرد.

در این نشست رابطان دفتر مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در امور بانوان و خانواده مسائل و مشکلات مرتبط با بانوان در این دانشگاه را طرح و نظرات خود را درباره حل این مسائل بیان کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.