تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

با پیگیری های انجام شده کارکنان مشمول طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری شهریورماه از مزایای طرح برخوردار می شوند

  • کد خبر : 2129
  • 03 شهریور 1400 - 10:56
با پیگیری های انجام شده کارکنان مشمول طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری شهریورماه از مزایای طرح برخوردار می شوند
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: کارکنان مشمول طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری در این شرکت بخشی از مزایای تخصیصی طرح را شهریور ماه دریافت و مابقی را به دلیل حجم سنگین بار مالی در اولین فرصت دریافت خواهند نمود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی روز سه شنبه  (دوم شهریورماه ۱۴۰۰) در توضیحات بیشتر پیرامون موضوع افزود: بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۰  نفر از کارکنان این شرکت در بخش های عملیاتی، فنی / تخصصی، ستادی و  پشتیبانی و خدماتی مشمول این طرح می باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به لزوم بررسی و تطبیق سمت های کلیدی در عملیات حفاری با عناوین شغلی تعریف شده در طرح ارائه شده از سوی وزارت نفت، موجب گردید این اقدام زمان بر شود و مقرر شد با هم افزایی و هماهنگی با حوزه معاونت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، عناصر طرح به نحوی محاسبه شود که همه کارکنان این شرکت به خصوص مشاغل کلیدی عملیاتی براساس شرایط و سنوات شغلی از آن بهره مند شوند و براین اساس هیچ احدی حقوقش کاهش نخواهد یافت.

گلپایگانی ضمن قدردانی از صبوری کارکنان، گفت: در اجرای این طرح تلاش شده تا حقی از کسی ضایع نشود و همه کارکنان از مزیت های آن برخوردار شوند و در همین ارتباط جلسات متعدد کارشناسی با حضور مدیران و کارشناسان اداره روش ها و بررسی های مالی، مهندسی، ساختار و بهره وری، امور کارکنان خدمات پیمانکاری شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: مراحل اعمال تعدیل حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری از ابتدای سال ۹۹ در احکام ذینفعان در سامانه جامع سیستم فناوری اطلاعات شرکت بارگذاری و از طریق سیستم حقوق و دستمزد پرداخت می شود.

شایان ذکر است جهت نیروهای حجمی نیز از طریق پیمانکاران ذیربط پرداخت صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.