تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
20
مدیرکل اطلاعات خوزستان:

با وجود تلاش دشمن فضای استان بسیار مطلوب است

  • کد خبر : 4936
  • 14 آبان 1400 - 12:06
با وجود تلاش دشمن فضای استان بسیار مطلوب است
امید جنوب - مدیر کل اطلاعات خوزستان گفت: چند سالی است که دشمن بر روی خوزستان متمرکز شده تا امنیت و آسایش مردم را بر هم زند اما به لطف خدا و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت امنیت در این استان مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبیر امید جنوب ، وی روز پنجشنبه در مراسم گشایش کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر افزود: امروز امنیت اولویت و نخستین انتظار همه جوامع بشری از حکومتهاست.

وی اظهار داشت: شرط آسایش جامعه وجود امنیت و ایجاد زیرساخت های امنیتی است و تمام کسانی که بر توسعه سیاسی و اقتصادی اهتمام دارند بر تقدم امنیت و پیوست آن با همه بخشهای جامعه اذعان دارند. وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم بر مقوله امنیت تاکید فراوان شده است افزود: کلمه امنیت و ریشه آن ۷۸۹ بار در قرآن تکرار شده است که این می تواند عمق استراتژیک امنیت را به ما نشان دهد.

مدیر کل اطلاعات خوزستان با بیان اینکه مقوله امنیت امروز خیلی پیچیده شده است گفت: در گذشته بحث امنیت به جغرافیای محدودی مربوط می شد ولی امروز بسیار پیچیده شده و ابعاد وسیعتری را در بر گرفته است.

وی گفت: مقوله امنیت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به خصوص فرهنگی نمود بیشتری پیدا کرده است به همین دلیل تمامی حوزه ها باید پیوست امنیت داشته باشند تا آسایش در جامعه برقرار شود. مدیر کل اطلاعات خوزستان اظهار داشت:متولیان امنیت، لازم است با سایر بخش‌ها مخصوصا بخش فرهنگ و اقتصاد تعامل بیشتری داشته باشند.

وی نقش فرهنگ و ادبیات به خصوص شعر را در تامین امنیت مهم دانست و گفت: شعر در حال فتح قله های بلندی است که در گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی برعهده دارد. وی گفت انتظار داریم شعرا به کمک امنیت بیایند و آنچه که قبح امنیت است را تشریح و حسن امنیت را ترغیب کنند.

وی گفت در ۶ سال گذشته دشمن در منطقه تمرکز خود را بر روی خوزستان گذاشته و تهاجم خود را در بخش فرهنگی و امنیتی در استان افزایش داده است هر چند با هوشیاری دستگاههای امنیتی و اتحاد اقوام دلسوز استان این توطئه ها نقش بر آب شده است. وی گفت: به لطف خدا و با وحدتی که بین نیروهای حاکمیتی وجود دارد و با حضور اقوام مختلف دلسوز نظام در استان تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل شده و آرامش در استان حکمفرماست.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.