تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

با غیرت دینی می‌توان با تهاجم‌ها مقابله کرد

  • کد خبر : 8300
  • 16 بهمن 1400 - 10:55
با غیرت دینی می‌توان با تهاجم‌ها مقابله کرد
امید جنوب- امام جمعه آبادان گفت: دشمن یک روز تهاجم نظامی و یک روز تهاجم فرهنگی می‌کند، بنابراین برای مقابله با این تهاجم‌ها باید غیرت دینی و ایرانی حفظ و تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت‌وگو باخبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاری روز پنجم دهه فجر به نام «انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، غیرت دینی» اظهار کرد: ماهیت انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی و دینی است. حضرت امام (ره) توانست یک حکومت طاغوتی را از ریشه بزند و حکومت دینی مبنی بر ارزش‌ها پایه‌گذاری کرد که غیرت دینی یکی از این ارزش‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: مشاهده شد زمانی که در سال ۵۶ به حضرت امام (ره) جسارت شد مردم اعتراض کردند که این موضوع نشان از غیرت دینی مردم است.

امام جمعه آبادان گفت: ریشه غیرت مردم در جاهای مختلف از جمله دفاع مقدس برجسته می‌شود. هر چند دفاع از کشور تکلیف است؛ غیرت دینی مردم قبول نکرد متجاوزی با تحریک مستکبران بر گُرده ملت سوار شود.

غبیشاوی بیان کرد: امروز نیز این غیرت در جوانان وجود دارد و مشاهده می‌شود در دفاع از حرم و مبارزه با فتنه داعش به صف ایستادند.

وی گفت: دشمن یک روز تهاجم نظامی و یک روز تهاجم فرهنگی می‌کند، بنابراین برای مقابله با این تهاجم‌ها باید غیرت دینی و ایرانی حفظ و تقویت شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.