تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خانه هلال شهدای کوی شهید محسن در شهرستان کارون افتتاح شد

  • کد خبر : 3251
  • 29 شهریور 1400 - 20:16
با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خانه هلال شهدای کوی شهید محسن در شهرستان کارون افتتاح شد
امید جنوب - با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خانه هلال شهدای کوی شهید محسن در شهرستان کارون افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ آیین افتتاح خانه هلال شهدای کوی شهید محسن شهرستان کارون با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، فرماندار شهرستان کارون و رئیس شورای شهر این شهرستان برگزار شد.

دکتر علی خدادادی در این آیین با یاد از شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خدمت به مردم را از ارزشمند ترین فعالیت ها معرفی کرد و افزود:شهدا بهترین الگو به ویژه برای جوانان هستند و شهرستان کارون شهدای شاخصی را تقدیم انقلاب و کشور کرده است که با تأسی از آنها دسترسی به  قله های معرفت میسر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر همانند ملکی مشاع است که باید با ظرفیت های داوطلبی و حمایت های مردمی فعالیت نماید.

او همچنین عنوان کرد: محرومیت استان منحصر به بخش و شهرستان خاصی نیست و در سراسر این خطه وجود دارد که رفع آن نیازمند اراده جمعی ، همکاری و همدلی همگانی است.

دکتر خدادادی افزود: خانه های هلال با ارائه آموزش ها و تسهیل گری ها تلاش می کند میزان تاب آوری اجتماعی را افزایش و سبب کاهش خطر پذیری  شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با دعوت از فعالین عرصه های اجتماعی بر ضرورت امیدزایی در استان بویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد و از احاد مردم منطقه خواست با مشارکت فعالانه در برنامه‌های این جمعیت و خانه هلال به رونق دهی این بخش کمک کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.