تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
11
امینی:

با انسجام و همدلی بر مشکلات غلبه می‌کنیم

  • کد خبر : 3978
  • 18 مهر 1400 - 0:04
با انسجام و همدلی بر مشکلات غلبه می‌کنیم
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: با وحدت، انسجام و همدلی خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم و اگر خدای ناکرده کسی در هر موقعیتی می‌توانست از امکانات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی مردم استفاده کند، اما فرصت سوزی کرد، قطعاً اولین مدعیان، شهدا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، رضا امینی در آئین افتتاحیه یادمان و مرکز فرهنگی سردار شهید علی هاشمی اظهار کرد: خدا را شاکرم که اولین جلسه افتتاحی در آن شرکت می‌کنم، یادمان شهدای عزیز دفاع مقدس و در رأس آنها سردار شهید علی هاشمی فرمانده سپاه ششم است؛ امیدوارم به برکت امشب بتوانیم امانت داران خوبی برای شهدای عزیز باشیم.

وی با یادی از سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ایشان در پیگیری‌هایی که برای ساخت این مجموعه کرده بودند، قول حضور در این مراسم را دادند و اکنون به همراه شهید هاشمی عزیز امشب میزبان ما هستند.

شهردار اهواز افزود: آنچه که شهدای بزرگوار بخصوص در خطه خوزستان از ما انتظار دارند، کار جهادی و ایثارگرانه برای خدمت بیشتر به مردم بوده و بر همین اساس بنده دست یاری به سوی همه ارکان حاکمیتی دراز می‌کنم.

امینی ادامه داد: به همه عزیزانی که به شهر اهواز علاقمند هستند اعلام می‌کنم که با همه وجود در خدمت مردم شریف و مدیران این منطقه استراتژیک هستم؛ باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات متعددی که طی سالیان متمادی گریبان گیر این شهر بوده را کمتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با وحدت، انسجام و همدلی خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم و اگر خدای ناکرده کسی در هر موقعیتی می‌توانست از امکانات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی مردم استفاده کند، اما فرصت سوزی کرد، قطعاً اولین مدعیان، همین شهدا خواهند بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.