تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
رئیس علوم پزشکی اهواز:

بالای ۳۰ ساله‌های خوزستان برای واکسیناسیون آماده باشند

  • کد خبر : 2739
  • 17 شهریور 1400 - 10:34
بالای ۳۰ ساله‌های خوزستان برای واکسیناسیون آماده باشند
امید جنوب - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پیش‌بینی واکسیناسیون روزانه ۱۰۰ هزار نفر در استان خوزستان، گفت: افراد بالای ۳۰ سال نیز برای دریافت واکسن آماده باشند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با تلاش همکاران حوزه بهداشت، بسیج، جمعیت هلال احمر و نیروهای جهادی در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ هزار دوز واکسن به هم‌استانی‌ها تزریق شده است و امیدواریم تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه تعداد دریافت‌کنندگان واکسن از ۱۰۰ هزار نفر در روز عبور کند.

وی با اشاره به ورود محموله خوب واکسن به خوزستان، افزود: ۵۳۰ هزار دوز واکسن وارد خوزستان شده است بنابراین اکنون هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در تلاش برای تزریق واکسن برای افراد بالای ۳۵ سال هستیم، گفت: افراد بالای ۳۰ سال در استان خوزستان نیز برای دریافت واکسن آماده باشند. به محض اینکه ازدحام این گروه سنی در مراکز واکسیناسیون کاهش یابد، فراخوان مراجعه افراد بالای ۳۰ سال برای دریافت واکسن منتشر می‌شود.

وی در خصوص مبلغ متفاوت تزریق رمدسیویر در مراکز درمانی بیان کرد: این دارو در داروخانه‌های دولتی و بیمارستانی وجود دارد و قیمت آن در نقاط مختلف نباید تفاوتی داشته باشد. در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت این دارو بوده‌ایم. قبلا قیمت این دارو حدود ۷۰۰ هزار تومان بود که کاهش یافته و به حدود ۳۷۰ هزار تومان رسیده است و باید با نرخ اعلام‌شده بیمه‌ها و وزارت بهداشت به فروش برسد.

ابول‌نژدیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آمادگی دارد که به مساله صورت حساب‌های دچار مشکل رسیدگی کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.