تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

بازگشایی فرهنگسرای نجوم شهرداری اهواز و راه اندازی خانه استارت آپ اهواز

  • کد خبر : 3552
  • 04 مهر 1400 - 9:56
بازگشایی فرهنگسرای نجوم شهرداری اهواز و راه اندازی خانه استارت آپ اهواز
امید جنوب - در مراسمی با حضور سرپرست شهرداری اهواز،فرهنگسرای نجوم بازگشایی و خانه استارت آپ اهواز راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، ظهر روز شنبه ۳ مهرماه، سرپرست شهرداری اهواز ضمن حضور در فرهنگسرای نجوم شهرداری و مراسم راه اندازی خانه استارتاپ اهواز، اظهار کرد: استارت آپ ها آینده ی کسب و کار کشور هستند و از آنجا که شهرداری اهواز بر اساس احکام بودجه ۱۴۰۰ و بند ۱۰ سیاست های ابلاغی بخشنامه ی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری های کشور ، مکلف گردید که برخی از پروژه های مدیریت شهری را به استارتاپ ها ، شرکت های دانش بنیان واگذار نماید، برآن شدیم که بستر و زیر ساخت های فعالیت این کسب و کارها فراهم شود.

وی افزود: مهم‌ترین چالش مدیریت شهری تامین منابع مالی در بسترهای نوین و خلاقانه است که این فعالیت در شهرداری اهواز آغاز شده و امید است به زودی نتایج این مشارکت فکری و خلاقانه را در حل مشکلات شهرداری شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: مسائل و چالش‌های حل نشده مدیریت شهری انبوه بوده ولیکن امید است با دسته بندی و اولویت بندی مسائل و به کارگیری قشر نخبه شهری، به تدریج این مشکلات را حل کنیم.

عالی‌پور گفت: سعی میکنیم ساز و کاری ایجاد کنیم که موسسات و شرکت‌های دانش بنیان که در حل چالش های مدیریت شهری شرکت می‌کنند، به نوعی از تلاش خود بهره‌مند شوند و همکاری ما توام با منافع مشترک چند جانبه برای مردم، مدیریت شهری و صاحبان ایده باشد.

عالیپور با اشاره به بازگشایی فرهنگسرای نجوم شهرداری اهواز گفت: همزمان با بهبود وضعیت کرونا در شهر اهواز، خانه استارت آپ اهواز در محل فرهنگسرای نجوم شهرداری، واقع در پارک شهروند که با شروع بیماری کرونا عملا تعطیل شده بود، مجددا راه اندازی شد.

عالیپور: هم اکنون این خانه در محل فرهنگسرای نجوم راه اندازی شده است، اما ساختمان دیگری در دست تجهیز داریم که بنا به ابعاد و وسعت کار در آینده فضاهای مناسب و مستقلی را در اختیار استارت آپ ها خواهیم گذاشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.