تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

بازدید مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران از دو مرکز توانبخشی

  • کد خبر : 6650
  • 30 آذر 1400 - 10:13
بازدید مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران از دو مرکز توانبخشی
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه با همراهی رئیس اداره بهزیستی از دومرکز توانبخشی شبانه روزی امام هادی علیه السلام و مرکز اسکان نیازمندان بدون سرپرست بازدید به عمل آورد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، مهرداد کاهکش، در این بازدید و دیدار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان نمود: همه جامعه در قبال معلولان وظیفه دارند. امروزه ما شاهد توانمندی معلولانی هستیم که بر محدودیت ها غلبه کرده و مایه افتخار جامعه شده اند.

وی افزود: توجه به معلولان و نیازمندان بدون سرپرست نباید از جنس ترحم باشد چرا که آنان به حس عاطفی جامعه نیازمندند، نگاه‌ها باید از جنس محبت باشد تا شاهد اتفاقات مثبت در این قشر باشیم.

مهندس کاهکش تصریح کرد: رسالت ما تولید صیانتی نفت و گاز است ولی در کنار آن وظیفه داریم در قالب مسئولیت های اجتماعی برای جامعه پیرامونی مناطق عملیاتی تلاش کنیم.

وی در ادامه این دیدار با تشکر از تمامی خدمتگزاران به جامعه معلولین که در شرایط کاری به صورت گمنام درحال خدمت می باشند قدردانی نمودو عنوان کرد: رسیدگی به این قشر از جامعه نیازمند روحیه و انگیزه بالاست و باید در حد ممکن برای خدمات بهتر و بیشتر گامهای ثمربخشی برداشته شود.

سپس دیلمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گچساران ضمن تشکر و قدردانی از مدیر عامل نفت و گاز و هیئت همراه گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی در ارتباط با مراکز توانبخشی و اسکان نیازمندان را ارائه نمود و خواهان همکاری و تعامل در حد توان برای فردایی بهتر در جامعه معلولان شد.

در پایان این بازدید مدیرعامل نفت و گاز هدایایی به رسم یادبود به تعدادی از نخبگان جامعه معلولان اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.