تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

بازدید مدیرعامل شرکت توانیر از پست‌های برق انتقال و فوق توزیع در اهواز

  • کد خبر : 9026
  • 14 اسفند 1400 - 9:32
بازدید مدیرعامل شرکت توانیر از پست‌های برق انتقال و فوق توزیع در اهواز
امید جنوب - مدیرعامل شرکت توانیر و هیئت همراه از پروژه‌های انتقال و فوق‌ توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهواز بازدید کردند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر به همراه مسعود معین‌پور مشاور مدیر عامل در امور مجلس شرکت توانیر، ساعد راعی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر و علی رئیس کرمی معاون مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو عصر امروز جمعه (۱۳ اسفند) با حضور در اهواز از پست‌های در حال احداث انتقال و فوق توزیع این کلانشهر بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت توانیر و هیئت همراه در این سفر از پست برق ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت فولا آرنا بازدید کردند. پست فولاد آرنا ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
آرش کردی و همراهان همچنین از دو پست Gis گلبرگ و کیانشهر یک در منطقه کیانشهر اهواز بازدید و در جریان آخرین روند احداث این پست‌ها قرار گرفتند.
پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت Gis گلبرگ اهواز با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد و عملیات اجرایی آن در دست اقدام است. پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت Gis کیانشهر ۱ اهواز نیز ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت داشته و با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی احداث است.
تجهیزات این پست‌ها تحت لیسانس شرکت ABB سوئیس است که برای اولین بار در کشور توسط شرکت سرو نیروی شیراز ساخته شده و اولین پست‌های این شرکت، توسط برق منطقه‌ای خوزستان خریداری و در حال نصب و راه‌اندازی هستند.
این پست‌ها که از مجموعه پست‌های Gis شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند، برای توسعه شبکه برق استان طراحی و برنامه‌ریزی شده و در مقابل شرایط جوی و گرد و غبار مقاوم هستند.
افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان، بازدید از ساختمان جدید این شرکت و حضور در نشست‌‌های پیک برق ۱۴۰۱ خوزستان از دیگر محورهای برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل شرکت توانیر و هیئت همراه در اهواز بوده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.