تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

بازدید شهردار اهواز از سطح منطقه ۸/ ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در سال جدید

  • کد خبر : 8708
  • 02 اسفند 1400 - 19:24
بازدید شهردار اهواز از سطح منطقه ۸/ ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در سال جدید
امید جنوب، رضا امینی شهردار اهواز صبح امروز دوم اسفندماه بهمراه معاونین خدمات شهری، فنی و عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و مدیر منطقه ۸ و معاونین ایشان از سطح منطقه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز رضاامینی در این بازدید اظهار کرد: بخش هایی از معابر، فضای سبز، حفاری های مربوط به سازمان آب و رسیدکی به محلات محروم و نظافت شهر، حمل و بارگیری نخاله ها و ترمیم جداول و گلکاری فضای سبز برای ایجاد ایام پرنشاط در نوروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در منطقه ۸ در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است اما کارهای انجام نشده ای پیش رو داریم که در شهرداری منطقه ۸ با تلاش همکارانمان در این منطقه نسبت به رفع کمبودها با بهره وری مناسب از منابع برای ارتقای کیفیت زندگی مردم اقدام خواهد شد.

شهردار اهواز ادامه داد: با توجه به تاخیر دو ساعته برای آغاز به کار ادارات، مراجعه کنندگان زیادی به شهرداری منطقه ۸ آمده بودند که با آنها به گفتگو نشستیم و مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار دادیم که جا دارد از اقدامات شهرداری منطقه ۸ قدردانی کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلات بیان شده توسط مدیران منطقه حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت، این بازدیدهای سرزده کمک خواهد کرد تا اطلاعات بدون واسطه برای انجام برنامه ریزی صحیح و منطقی داشته باشیم و در مناطق دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

امینی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: به صورت ویژه باید اقدامات مناسب و در شان اهواز جهت زیباسازی شهر برای ایام نوروز انجام شود تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش برای مهمانان نوروزی ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.