تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2

بازدید شهردار از پروژه زیرسازی و آماده سازی معابر منازل اتوبوسرانی در منطقه۳ در شرایط نامساعد جوی

  • کد خبر : 10717
  • 12 اردیبهشت 1401 - 19:39
بازدید شهردار از پروژه زیرسازی و آماده سازی معابر منازل اتوبوسرانی در منطقه۳ در شرایط نامساعد جوی
امید جنوب - شهردار اهواز در بازدید از معابر منازل اتوبوسرانی در منطقه سه عنوان کرد: خدمات رسانی به محلات در شرایط نامساعد جوی نیز نباید متوقف شود.

رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز صبح امروز با حضور در محلات منطقه۳، از پروژه زیرسازی و آماده سازی معابر کوی اتوبوسرانی و منازل شهرداری دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ در این بازدید میدانی که علیرغم شرایط نامساعد جوی انجام شد، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز و مدیر منطقه۳نیز حضور داشتند و شهردار اهواز ضمن بررسی وضعیت خیابانها و معابر خواستار تسریع در روند خدمات رسانی و ایجاد شرایط حداقلی مطلوب برای ساکنین محلات بخصوص محلات کم برخوردار شد.

شهردار اهواز با بیان این که اولویت‌ها برای انجام عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر برنامه ریزی و اتخاذ شده است افزود: لکه گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات کم برخوردار نیز در اولویت امور شهرداری قرار گرفته و حتی شرایط نامساعد هوا مانند شرایط اینچنینی امروز نیز نباید باعث وقفه در ارائه خدمات به شهروندان شریف باشد.

گفتنی است کار آماده سازی بستر ۴ خیابان از منازل کوی اتوبوسرانی و ۵ خیابان از منازل کوی شهرداری با هدف ارائه خدمات و ایجاد آسفالت مناسب برای ساکنین و اهالی محلات با تلاش و نظارت عوامل اجرایی منطقه۳ و بصورت امانی با امکانات در اختیار از هفته های گذشته اجرائی و در حال انجام است تا بزودی کار قیر پاشی و آسفالت آن انجام و تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.