تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

بازدید شبانه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از دکل های حفاری

  • کد خبر : 5074
  • 18 آبان 1400 - 9:18
بازدید شبانه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از دکل های حفاری
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بطور سرزده از دو د‌ستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در میدان نفتی اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در این بازدید که تا پاسی از شب (۱۴۰۰/۸/۱۷) ادامه داشت ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات غذایی در اردوگاه دستگاه های حفاری ۵۶ و ۵۳ فتح و نشست صمیمی با متخصصان و کارکنان این دکل ها در جریان روند عملیات حفاری، کار پروژه ای و تعمیر و تکمیل دو حلقه چاه نفت در حال حفاری قرار گرفت.

وی در گفت و گو با کارکنان اقماری و نوبت کار بخش های مختلف عملیاتی با عرض خدا قوت از زحمات و تلاش های ارزشمند آنان در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز در شرایط کرونایی و محدودیت ها قدردانی به عمل آورد.

گلپایگانی ضمن پاسخ به سوالات همکاران عملیاتی، صدور دستور برای حل مشکلات آنان و تاکید بر پیگیری درخواست های مجموعه کارکنان تصریح کرد: همه ما خدمتگزار نظام و مردم هستیم و وظیفه داریم نهایت تلاش خود را در جهت توجه به منابع انسانی و رضایتمندی همکاران، حفط سرمایه های ملی و صیانت از تولید بکار گیریم .

در این بازدید مدیر خدمات، مسئول هماهنگی دفتر مدیر عامل، روسای ادارات کمیسیون مناقصات و حراست و روسای دستگاه های حفاری ۵۶و ۵۳ فتح حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.