تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

بازدید خبرنگاران از سازمان عمران شهرداری اهواز/ تلاش سازمان عمران شهرداری اهواز در پیشرفت پروژه های عمرانی

  • کد خبر : 8517
  • 24 بهمن 1400 - 15:35
بازدید خبرنگاران از سازمان عمران شهرداری اهواز/ تلاش سازمان عمران شهرداری اهواز در پیشرفت پروژه های عمرانی
امید جنوب-  صبح امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ جمعی از خبرنگاران از سازمان عمران شهرداری اهواز بازدید کردند و از نزدیک در جریان تولیدات و پروژه های این سازمان از جمله میزان تولید آسفالت و بتن قرار گرفتند.

 صبح امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ جمعی از خبرنگاران از سازمان عمران شهرداری اهواز بازدید کردند و از نزدیک در جریان تولیدات و پروژه های این سازمان از جمله میزان تولید آسفالت و بتن قرار گرفتند.

 استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان عمران شهرداری با هدف توسعه شهری

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب- در این بازدید سعید سعیدی سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بخش عمده اقدامات سازمان عمران شهرداری مربوط به تولید و عملیات آسفالت می باشد که شامل روکش، لکه گیری، و آسفالت معابر زیر سازی شده است.

وی افزود: سازمان عمران شهری در دیگر بخش های سازه های بتنی، ساختمانی و ابنیه ای می تواند  فعالیت داشته باشد و اکنون نیز در حال انجام  سه پروژه بزرگ در این خصوص است.

سعیدی گفت: یکی از پروژه‌ های فعلی در دست سازمان عمران شهرداری ، احداث  پارکینگ ۱۰ طبقه طالقانی است که تکمیل آن به عهده این سازمان بوده و در مرحله اجرا قرار دارد.

 سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: دومین پروژه این سازمان تکمیل ساختمان هفت طبقه شهرداری اهواز است که در محوطه شهرداری مرکز می باشد و چندین پروژه ی  دیگر در سطح شهر هستند که سازمان عمران شهری در تکمیل آنها فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری ظرفیت اجرای اقدامات موثرتر و بیشتری را دارد، تصریح کرد: پروژه هایی که می توانند در سطح شهر تاثیر گذار باشند را مد نظر خود قرار داده ایم و فارغ از طرحهایی که به نوعی ذاتی هستند می خواهیم فراتر برویم و تولیدات جدیدتری را داشته باشیم.

 سعیدی ادامه داد: با توجه به کارآمدی سازمان عمران شهری در خصوص پیشرفت پروژه‌های سطح شهر تولیدات جدیدی را آغاز خواهیم کرد تا در آینده تأثیرات پایداری را در شهر شاهد باشیم. 

سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز با اشاره به میزان تولید آسفالت، گفت: تولید روزانه کارخانه در حال حاضر به میزان هر ساعت ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن است و اگر در ۱۰ ساعت تولید داشته باشیم چیزی حدود هزار تن در روز تولیدات آسفالتی داریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عمده کار سازمان عمران شهرداری تحویل آسفالت به مناطق هشت گانه است و کارهای لکه گیری معابر در مناطق انجام می شود. 

سعیدی با اشاره به ترمیم نوار حفاری تصریح کرد: ترمیم نوار حفاری سطح شهر بر عهده شرکت آبفا است و بنا است تفاهم نامه ای با شهرداری در این خصوص منعقد شود و موارد فنی و حقوقی مطرح و این اقدام به شهرداری اهواز واگذار شود.

 تولید مبلمان شهری با چوب روسی در سازمان عمران شهرداری اهواز

همچنین در این بازدید مهدی خضری مدیر تولید کارخانه آسفالت شهرداری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه کارخانه شامل دو کارخانه آسفالت و یک بتن را می بینید که در حال حاضر کارخانه های آسفالت ظرفیت اسمی ۱۶۰ تن  دارد ولی در واقع ۱۰۰ الی ۱۲۰  تن در ساعت آسفالت در آنها تولید می شود. 

وی افزود: کارخانه بتن نیز ۳۰ متر مکعب در ساعت بتن تولید می کند که استفاده از آن هم برای پروژه های مختلف، صادرات و هم برای آسفالت و لکه گیری مناطق هشت گانه است‌.

خضری بیان کرد: خط تولید دیگر که مربوط به تولید لوازم مختلف از جمله نیمکت، چراغ های پارکی و سطل زباله با چوب های روسی است که برای هر هشت منطقه است و فروش آنها نیز انجام می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.