تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز

  • کد خبر : 6784
  • 03 دی 1400 - 13:11
بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز
امید جنوب- استاندار خوزستان در جریان سفر به رامهرمز از طرح های سرمایه گذاری و پتروپالایش ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

صادق خلیلیان امروز (۲ دی ماه) در حاشیه سفر به شهرستان رامهرمز و بازدید از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر فنی و صنعتی بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و نیز مسائل مربوط به تامین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی با اشاره به ظرفیت ها در منطقه رامهرمز افزود: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

خلیلیان با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و در عین حال به دور زدن تحریم ها و از نظر بحث های فنی، به کشور کمک می کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.