تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

ایجاد ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات عید قربان در خوزستان

  • کد خبر : 694
  • 29 تیر 1400 - 17:59
ایجاد ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات عید قربان در خوزستان
امید جنوب- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری در خوزستان آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار در روز عید سعید قربان است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب؛ جمال شیبه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به نیازمندان خوزستانی افزود: در این طرح از مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان در عید سعید قربان دعوت می‌کنیم.

وی با تشریح جزییات طرح نذر قربانی گفت: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.
شیبه افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که  قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.


وی گفت: بر اساس تعاملی که با اداره کل دامپزشکی انجام‌شده و به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر خوزستان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را باقیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برسانند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به اینکه دفاتر این کمیته در سراسر استان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم هستند افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.


وی بیان کرد: کد دستوری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح قربانگاه پیش‌بینی شده است.


شیبه افزود: این امر با مشارکت گسترده خیران، مساجد، و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.