تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9

اگر قرار باشد خدمت بکنیم و این خدمت برای ما نعمت باشد ، بیشترین برکت این خدمت ، خدمت به بازنشستگان است

  • کد خبر : 4301
  • 22 مهر 1400 - 15:10
اگر قرار باشد خدمت بکنیم و این خدمت برای ما نعمت باشد ، بیشترین برکت این خدمت ، خدمت به بازنشستگان است
امید جنوب - جلسه مدیر عامل تامین اجتماعی با نمایندگان کانون های بازنشستگی استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگی استان خوزستان دیدار کرد  .
عبدالحمید عبائی رئیس کانون بازنشستگان استان خوزستان ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : امیدواریم حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منشأ خیر و برکت برای جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر بیمه شدگان سازمان گردد . همانگونه که استحضار دارید استان خوزستان با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بیشمار صنعتی ، تولیدی، کشاورزی و تولید ثروت و سرمایه از جمله استان های ویژه و پیشرو در اقتصاد و سرمایه گذاری کشور محسوب میگردد و هرچه درباره جایگاه استان خوزستان بیان کنیم تکرار مکررات است. جنابعالی اشراف کامل به موقعیت استراتژیک و اقتصادی این استان دارید اما علی رغم  وجود این جایگاه ویژه و پتانسیل بلقوه با پشت سر گذاشتن ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع از تمامیت ارضی کشور هنوز از محرومیت ها، کمبودها و نارسایی هایی رنج می برد و از آنجائیکه قشر بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی استان هیچگونه سهمی در اختصاص بودجه و اعتبارات و سرمایه استان ندارند لذا با توجه به شرایط موجود اقتصادی و تورم بالای ۴۰ درصد بیشتر تحت فشارند و زندگی را به سختی میگذرانند . ۶۵ درصد از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان حداقل بگیرند و بدلیل دریافتی ناچیز مستمری فشار مضاعفی از ناحیه معیشت ، هزینه های درمانی را تحمل می کنند و گذران زندگی با عدم توان قدرت خرید برای آنها دشوار است. انتظار جامعه بازنشسته و مستمری بگیر اصلاح ، ترمیم و بازنگری طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است . پس از عبدالحمید عبائی ، نمایندگان کانون های بازنشستگان شهرستان های استان خوزستان به طرح مسائل و مشکلات پرداختند .
سید میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جمع کانون های بازنشستگی گفت : تکلیف بنده و سایر همکاران این است که به بازنشستگی بیش از بخش های دیگر توجه نمائیم . بازنشتگان قشری هستند که بیش از همه زحمت کشیده اند و از آنجائیکه لی نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند ،  نیاز به توجه بیشتر دارند . بازنشستگان آینه آینده ما هستند و ما بخشی از آینده خود را در وجود  شما عزیزان می بینیم و به خاطر آینده خودمان هم شده باید توجه ویژه ای به این قشر عزیز بنمائیم .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود : اگر قرار باشد خدمت بکنیم و این خدمت برای ما نعمت باشد ، بیشترین برکت خدمت ، خدمت به بازنشستگان است ، ما برکت را از دعا و نفس گرم بازنشستگان میگیرم ، توجه به بازنشستگان مشکلات دیگر ما را حل می کند . ما حال و روز بازنشستگان امروز را درک می کنیم زیرا شما همانند پدران و مادران ما هستید . مشکلات شما مشکل خانواده های ماست. دعا می کنیم شرایطی در کشور مهیا شود تا ما شرمنده بازنشستگان نشویم .
ما با اتکا به نظرات و پیشنهادات شما بازنشستگان عزیز  که بیشتر از ما سابقه دارید و بیشتر از ما مو سفید کرده اید ،  دست نیاز  به سوی شما دراز  می کنیم که با کمک و همفکری به یکدیگر مشکلات را حل کنیم  و یادمان باشد من یتوکل الله فهو حسبه …
میر هاشم موسوی در انتها با زلزله زدگان اندیکا نیز ابراز همدردی کرد و ابراز داشت  این زلزله دل ما را هم به لرزه درآورد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.