تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

اولین سالن تیراندازی نیشکر افتتاح شد/ورزش در «سیبل» توجه نیشکری‌ها

  • کد خبر : 9691
  • 11 فروردین 1401 - 16:08
اولین سالن تیراندازی نیشکر افتتاح شد/ورزش در «سیبل» توجه نیشکری‌ها
امید جنوب _ با افتتاح سالن تیراندازی شهید قاسم سلیمانی کشت و صنعت فارابی، نیشکری‌ها برای اولین‌بار صاحب سالن تیراندازی هوشمند شدند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این سالن ورزشی که مجهز به چهار خط آتش است، در دومین هفته از بهار طبیعت، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افتتاح شد.سیبل‌های سالن تیراندازی نیشکر فارابی از سوی یک شرکت دانش‌بنیان ساخته شده و به گفته مسئولین ورزشی، از این منظر در منطقه بی‌نظیر است.

سالن تیراندازی شهید قاسم سلیمانی کشت و صنعت فارابی کمتر از دو ماه به بهره‌برداری رسیده و تاکنون پنج قبضه اسلحه بادی شامل تپانچه و تفنگ خریداری شده است.

تاکید بر رونق رشته‌های مختلف ورزشی صنعت نیشکرمدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه این مراسم بر توسعه و رونق هر چه بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی صنعت توسعه نیشکر تاکید کرد و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان را پیامد اصلی این توجه دانست.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، درخشش ورزشکاران و تیم‌های کشت و صنعت‌های نیشکری نتیجه دیگر توجه ویژه این صنعت به مقوله ورزش کارکنان و خانواده پرسنل است.

در چند سال اخیر، تیم‌های ورزشی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استانی، ملی و جهانی فاتح جام قهرمانی شوند.

در حاشیه افتتاح سالن تیراندازی فارابی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و تعدادی دیگر از مدیران این صنعت، سیبل‌ها را با اسلحه بادی نشانه گرفتند و با چندبار «قلق‌گیری»، «تیر»ها را به هدف نشاندند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.